مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی:

مراکز نیکوکاری باید زمینه خودکفایی محرومان را فراهم کنند

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: مراکز نیکوکاری، کارآفرینی و توانمندسازی باید برای محرومان زمینه خودکفا شدن را فراهم کنند.

مراکز نیکوکاری باید زمینه خودکفایی محرومان را فراهم کنندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حبیب الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در همایش تجلیل از خیران در کاشمر گفت: نام مراکز نیکوکاری در خراسان رضوی به مرکز نیکوکاری کارآفرینی و توانمندسازی تغییر می‌کند تا پایه و اساس کشور تولید، عزت و امنیت اقتصادی شود.

وی افزود: کمیته امداد ۳۰ میلیون تومان را به عنوان سرمایه اولیه به منظور تشکیل صندوق قرض الحسنه به این مرکز نیکوکاری (ولی عصر (عج)) اختصاص می‌دهد تا این امر با دقت و توجه بیشتری و با سپرده گذاری مردم استمرار پیدا کند و زمینه رفع مشکلات مردم توسط خود مردم فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی دشمن معیشت مردم را نشانه گرفته است که با حضور به موقع خیران و نیکوکاران، نیازمندان و محروم تنها نماندند وبراین نکته تاکید داریم که تنها راه نجات از این فتنه‌ها توانمندسازی افراد است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در سفر به کاشمرضمن بازدید از مرکز نیکوکاری، ولی عصر در روستای فرح آباد شهرستان کاشمر، از یک کارگاه اشتغال با ۸۸ کارآفرین با کسب درآمد مناسب نیز بازدید کرد.


انتهای پیام//م. م
 
 

سفر رئیس کمیته امداد خراسان رضوی به کاشمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.