صادق ضمن تقدیر از عملکرد نوروزی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد‌ گفت: رویکرد‌ مثبت فرودگاه در توجه ویژه به حال مسافران و مردم جای تقدیر دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان-فرزانه صادق امشب در حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در ارزیابی اقدامات نوروزی این فرودگاه و روند خدمات‌رسانی به زائران رضوی اظهارداشت: مهم‌ترین موضوعی که در اقدامات اخیر فرودگاه مشهد مشاهده کردم؛ توجه ویژه به مردم و حال مسافران بود که این خود بسیار رویکرد مثبتی است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: خدمات نوروزی فرودگاه بین‌المللی مشهد از حیث روانی اثرگذاری بسیار مثبتی دارد چراکه این خدمات سبب می‌شود مطالبات مردم نسبت به خدمات فرودگاهی پاسخ داده شده و رضایتمندی مسافران افزایش پیدا کند.

صادق در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا دغدغه‌های شخص وزیر راه نسبت به حقوق مسافران و خدمات‌رسانی به مردم در فرودگاه مشهد پاسخ داده شده است؟ گفت: مهم‌ترین موضوع و مسئله این است که مسافران نسبت به‌حقوق خود واقف باشند و ما نیز توجه گسترده‌ای به حقوق مسافران داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: از سویی اینکه خدمات فرودگاهی قابل دسترس برای تمامی اقشار مردم بوده و به‌گونه‌ای «معلولیت» محدودیت ایجاد نکند، دیگر موضوعی است که در ارزیابی از فرودگاه مشهد شاهد بودیم تمامی خدمات قابل دسترس برای تمام اقشار مختلف بود.

صادق خاطرنشان کرد: به‌نظر بنده همکاران فرودگاه بین‌المللی مشهد در نوروز ۱۴۰۴، به‌واقع خدمات گسترده‌ای ارائه کرده و زحمات زیادی کشیدند بنابراین امیدواریم زائران رضوی از این خدمات رضایت کافی داشته باشند.

منبع:فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.