سرپرست قرارگاه ثامن الائمه خراسان رضوی گفت:بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم ایران اسلامی است.

دنیا نظاره‌گر بالندگی ملت ایران در قرن حاضر استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرتیپ پاسدار مجید رضا حسن‌زاده سرپرست قرارگاه ثامن الائمه خراسان رضوی ظهر امروز در جمع راهپیمایان تشیع و تسنن این شهرستان با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در حال حاضر، بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی خدمت صادقانه و بی‌منت و شبانه‌روزی به مردم ایران اسلامی است.

وی با بیان این مطلب که همه ما ملت سلحشور ایران اسلامی شکرگزار نعمت‌های بزرگ الهی از جمله نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امنیت و اقتدارایران اسلامی هستیم، گفت: بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند متعال به این ملت ارزانی داشته، نعمت رهبری و ولایت است.

سرپرست قرارگاه ثامن الائمه خراسان رضوی گفت: امروز پاسخ تشکر از حضور آگاهانه و ولایت‌مدارانه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تکریم مردم با مدیریت جهادی است.

سردار حسن‌زاده افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهیدان، تلاش همه دلسوزان نظام اسلامی و رهبری مقتدر و بی‌بدیل در جهان الگوی همه ملل مستضعف جهان است، این موضوع به برکت اتحاد و انسجام مردم ایران اسلامی است و خداوند متعال را در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند ایران اسلامی شکرگزار هستیم، چراکه همه دنیا نظاره‌گر بالندگی این ملت خداجو در قرن حاضر هستند.

وی با تجلیل از حضور پرشور، آگاهانه و وحدت‌بخش مردم تشیع و تسنن تایباد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تصریح کرد: عزت، استقلال و پیشرفت‌های علمی و اقتصادی ایران اسلامی حاصل خون شهدا، وحدت و انسجام مردم و پشتیبانی از ولایت و رهبری شجاع ایران اسلامی است.

سرپرست قرارگاه ثامن الائمه خراسان رضوی گفت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در هراس هستند و جرات حتی نگاه به این مرزوبوم را ندارند، چراکه قدرت جمهوری اسلامی ایران از حضور پرشور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب و نظام اسلامی ایجاد شده است.

سردار حسن‌زاده با اشاره به مولفه‌های مهم قدرت جمهوری اسلامی ایران در دنیا و منطقه خاورمیانه، افزود: انرژی هسته‌ای، وجود نیرو‌های نظامی و انتظامی مقتدر، قدرت موشکی، امنیت حاکم بر این مرزوبوم و حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه‌های نظام اسلامی سبب هراس دشمنان از ایران اسلامی شده است.
 
وی با بیان خدمات این قرارگاه در این استان به‌ویژه مناطق مرزی، ادامه داد: مبحث مردم یاری به حول وقوه الهی با همکاری آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۸ مانند سال جاری با قدرت و شدت بیشتر انجام می‌شود، چون همه ما خدمتگذار مردم هستیم و بر این خدمتگذاری افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام//ج.ر
 

بهترین راه مبارزه با استکبار خدمت صادقانه به مردم ایران اسلامی است

برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.