رئیس کمیته امداد خلیل آباد گفت: ۸۰ بانوی خلیل آبادی تحت حمایت به شوق زیارت بارگاه امام رضا (ع) راهی مشهد مقدس شدند.

۸۰ بانوی خلیل آبادی به شوق زیارت به مشهد اعزام شدند به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمدرضا حسین پور رئیس کمیته امداد خلیل آباد گفت : شوق زیارت طرحی است که با مشارکت کمیته امداد و خیران برای زیارت ائمه اطهار (ع) با هدف برنامه‌های فرهنگی ومعنوی برای مشتاقانی که سال‌ها به زیارت نرفته اند و یا تاکنون موفق به زیارت نشده اند اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح بستر زیارت امام رضا (ع) در مشهد مقدس، زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) در قم و عتبات عالیات در کشور عراق با مشارکت نیکوکاران فراهم می‌شود و مددجویان زائر به این اماکن زیارتی اعزام می‌شوند.

رئیس کمیته امداد خلیل آباد تصریح کرد: طرح شوق زیارت در قالب اردو و دوره‌های آموزشی در مشهد مقدس برگزار می‌شود که در آن از دانش آموزان و دانشجویان برتر، زنان سرپرست خانوار موفق، سالمندان نمونه دارای فرزندان موفق و کارآفرینان نمونه انتخاب و اعزام می‌شوند.

حسین پور مدت اقامت زائران مددجو در مشهد مقدس را یک شب و دو روز اعلام کرد و اظهار کرد: برای اعزام این زائران به مشهد با مشارکت کمیته امداد و خیران هشت میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی با بیان اینکه اکنون سه هزار و ۳۴۰ خانوار شامل ۶ هزار و ۲۱۰ نفر تحت حمایت خدمات این اداره هستند افزود: ماهانه برای هزار و ۷۸۰ خانوار با جمعیت سه هزار و ۱۰ نفر مستمری واریز می‌شود و باقی مددجویان از یک یا چند خدمت بهره‌مند هستند.

رئیس کمیته امداد خلیل آباد با تأکید بر اینکه ۱۰۸ یتیم و ۱۵۶ فرزند محسنین تحت حمایت خدمات کمیته امداد خلیل آباد هستند که در حال حاضر ۹۷۸ حامی از ایتام و ۵۰۲ حامی از فرزندان مشمول طرح محسنین حمایت می‌کننداظهار داشت: خوشبختانه همه ایتام و فرزندان محسنین دارای حامی هستند و به طور میانگین ماهانه هر فرزند یتیم ۵۰۰ هزار تومان و هر فرزند محسنین ۱۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

حسین پور ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد # ۰۵۱۲۲ * ۸۸۷۷ * نسبت به مشارکت با طرح شوق زیارت برای شهرستان خلیل آباید اقدام کنند.

انتهای پیام// ز. م
 


سه هزار و ۳۴۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد خلیل آباد هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.