اسلامی گفت:هدف وزارت راه و شهرسازی این است که با فعال کردن بخش تولید مسکن،اقشار کم درآمد از مسکن بهره‌مند شوند.

تلاش برای بهرمندی اقشار کم درآمد از مسکن/توسعه خطوط ریلی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمد اسلامی،وزیر راه و شهرسازی  ظهر پنجشنبه در دیدار با آیت‌الله سبحانی از  مراجع عظام تقلید  که در موسسه امام صادق (ع) برگزار شد،گفت: هدف وزارت راه و شهرسازی این است که بخش تولید مسکن را در کشور فعال کنیم و از این طریق اقشار کم درآمد زودتر از مسکن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برطرف مشکلات کشور افزود: رئیس جمهور وزارت خانه‌ها را موظف کرده است که نیاز‌های ملموس را در اولویت کار‌های خود قرار بدهند.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: توسعه خطوط ریلی یکی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است، اقدامات بزرگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه راه‌ها انجام شده است، ولی هنوز نیازمند اصلاح ساختار راه‌ها هستیم و باید به دنبال فرهنگ‌سازی در این زمینه باشیم.

اسلامی با بیان اینکه برای تکمیل تقاطع پردیسان با رفع معارضین تلاش می‌کنیم گفت: نباید احداث فاز‌های بعدی این تقاطع همچون فاز نخست تقاطع مدت زیادی طول بکشد.

وی با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: مردم در این روز سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستادند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه احداث مسکن عنوان کرد: بحث مسکن به خصوص برای قشر کم درآمد جزو اولویت‌های این وزارت خانه است.

اسلامی خاطرنشان کرد: هدف وزارت راه و شهرسازی این است که بخش تولید مسکن را در کشور فعال کنیم و از این طریق اقشار کم درآمد زودتر از مسکن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ش

سفر وزیر راه و شهرسازی به قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار