سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری و دانش‌بنیان فردخت در حوزه پوشاک بانوان خبر داد.

سید محمد موسوی‌منش  اظهار کرد: اولین جشنواره فرهنگی هنری و دانش بنیان فردخت با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم و با هدف ترویج هنر و خلاقیت در رشته‌های طراحی دوخت برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم  افزود: این جشنواره فرصتی منحصر به فرد برای اساتید، دانشجویان، دانش‌آموزان و فعالان حوزه طراحی دوخت و پژوهش فراهم می‌آورد تا توانمندی‌های خود را در یک فضای رقابتی به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: مخاطبان این جشنواره شامل اساتید، دانشجویان، دانش‌آموزان رشته‌های طراحی دوخت، آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، فعالین حوزه پژوهش، طراحان تخصصی مد و لباس و تولیدی‌ها هستند.

موسوی منش با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف شناسایی و حمایت از استعداد‌های خلاق در عرصه طراحی دوخت و پژوهش‌های مرتبط برگزار می‌شود تصریح کرد: بخش رقابتی این جشنواره شامل مانتو اجتماعی، طراحی، مجموعه خانواده و پژوهش خواهد بود که شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در این بخش‌ها ارائه دهند.

وی در خصوص مزایای این جشنواره بیان کرد: اعطای گواهینامه، مشاوره تخصصی رایگان و برگزاری کارگاه‌های حضوری و مجازی از جمله بخش‌های دیگر این رویداد خواهد بود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم افزود: همچنین، آثار برتر به جشنواره ملی فردخت معرفی خواهند شد و جوایز نفیسی تا سقف یک میلیارد ریال به برندگان اهدا خواهد شد؛ که علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۲۰ شهریورماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و مهلت تحویل آثار نیز تا ۳۰ مهرماه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار