۱۶۰ طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی در شهرستان لنده به مناسبت دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  دارا کریمی نژاد فرماندار لنده گفت: با بهره برداری از ۱۶۰ طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی و طرح پایلود اقتصادی بنیاد علوی، کمیته امداد و بهزیستی با اعتبار ۳۳میلیارد تومان در دهه فجر زمینه اشتغال ۲۷۰ نفر فراهم می‌شود .

وی افزود :۸طرح افتتاحی و ۵ طرح کلنگ زنی از جمله طرح‌هایی است که در دهه مبارک فجر در شهرستان لنده به بهره برداری خواهند رسید.

کریمی نژاداین طرح‌ها را در حوزه‌های توسعه اصلاح و شبکه برق، احداث پایگاه سلامت شهری، احداث ساختمان اداری، احداث پایگاه جامع سلامت و ساخت و احداث مدارس روستایی و شهری با اعتبار ده میلیارد تومان عنوان کرد.

وی با اشاره به طرح پایلود اقتصادی بنیاد مستضعفان در لنده گفت: بنیاد مستضعفان در راستای آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده در زمینه اقتصادی و کشاورزی ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به متقاضیان پرداخت می کند و همچنین این بنیاد ساخت و احداث مجتمع اقامتی و تفریحی و سیاحتی را در سطح شهرستان لنده برای جذب گردشگر در نظر گرفته است.

فرماندار لنده افزود:۳۰۰۰ راس بز مور سیاه به چرخه دامپروری این شهرستان اضافه می شود تا با ایجاد چرخه ارزش و ایجاد کارخانه لبنیات در لنده از دام‌های سنتی و صنعتی در این چرخه استفاده شود.

انتهای پیام/غ

 افتتاح طرح های عمرانی در دهه فجر

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.