فرماندار کهگیلویه گفت : جشن های دهه فجر امسال متفاوت تراز گذشته برگزار می شود و تمامی ادارات در این راستا تلاش کنند تا چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را به خوبی جشن بگیریم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای اداری شهرستان که با موضوع گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد گفت : سیاست نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی برمحرومیت زدایی استوار بوده و در کهگیلویه نیز خدمات خوبی ارایه شده اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

جعفر نیکبخت با اشاره به نقشه دشمنان برای ناامیدی مردم در آستانه ۴۰سالگی پیروزی انقلاب افزود : دشمنان این انقلاب از سالها پیش بر علیه نظام ما نقشه های زیادی کشیدند که جا دارد مدیران خدمات نظام را اطلاع رسانی کنند تا مردم امیدوار شوند .

وی گفت : با تقویت همدلی بین مردم ومسولان ،دشمن نمی تواند رخنه کند و لازم است که برای تحقق این مهم بیش از پیش تلاش کرد .

فرماندار کهگیلویه در ارتباط با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود : جشن های دهه فجر امسال متفاوت تراز گذشته برگزار می شود و تمامی ادارات در این راستا تلاش کنند تا چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را به خوبی جشن بگیریم .

نیکبخت با اشاره به برنامه های دهه فجر در شهرستان گفت : برگزاری جشن بزرگ و شاد چهل سالگی انقلاب توسط صدا و سیمای مرکز استان در دهدشت ، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ، برپایی جشن انقلاب در تمامی شهرها ، بخش ها و روستاهای شهرستان از مهمترین برنامه های جشن ۴۰ سالگی انقلاب در شهرستان کهگیلویه است .

انتهای پیام/غ

برپایی جشن انقلاب در تمامی شهرها ،بخش ها و روستاهای کهگیلویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.