معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده ساخت و تکمیل کردن واحد‌های مسکن مهر در این استان تا پایان خرداد سال ۹۸ به طور کامل بسته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در نشست شورای مسکن استان گفت : با توجه به تاکید‌های ریاست جمهوری بنا بر بسته شدن پرونده واحد‌های مسکن مهر در کشور، این کار نیز در کهگیلویه و بویراحمد در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود: دهه فجر امسال از یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهر‌های یاسوج، دهدشت و گچساران بهره برداری خواهد شد.

فیلی بیان کرد: عملیات ساخت پنج هزار و ۱۱۵ واحد مسکن مهر در شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت استان در سال ۱۳۸۷ آغاز شده بود که از این تعداد هنوز یک هزار و ۶۷۰ واحد مسکن مهر در استان بلاتکلیف بود.

وی عنوان کرد: این واحد‌ها به علت عدم نصب کنتور‌های آب، گاز، برق و مخابرات و مشکلات دیگر به بهره برداری نرسیده بود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در همین راستا، با اقدامات انجام شده از مجموع یکهزار و ۶۰۰ واحد، یکهزار و ۲۰۰ واحد در ایام دهه فجر افتتاح می‌شوند.

وی ابراز داشت: بر اساس آخرین گزارش ها، پیشرفت‌های فیزیکی مناسبی در حوزه تکمیل زیرساخت‌های این واحد‌ها حاصل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تکمیل ساختار واحد‌های مسکن مهر نیز گفت: از نظر ساختار و اسکلت بیش از ۹۸ درصد ساختمان‌های مسکن مهر استان به بهره برداری رسیده، اما در زمینه نصب انشعابات و زیرساخت‌ها هنوز کاستی‌های فراوانی وجود دارد که با انسجام دستگاه‌های خدماتی مانند آب و فاضلاب و برق، قدم‌های موثری برداشته می‌شود.

عبدالمجید نژاد صفوی افزود: با توجه به هماهنگی انجام شده با شهرداری‌های استان به امر زیباسازی محیط، درختکاری و محوطه‌سازی در این مسکن‌ها توجه ویژه‌ای خواهد شد.

وی تصریح کرد: جلسات شورای مسکن در ۲ ماه اخیر با فشردگی برگزار و مقرر شد که خروجی این جلسات آماده بودن کامل واحد‌ها برای تحویل و بهره‌برداری باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شهر‌هایی که طرح‌های مسکن مهر در آن‌ها آماده بهره‌برداری است، گفت: واحد‌های مسکن مهر در شهر یاسوج (مرکز استان) بصورت کامل تحویل داده شده، اما برای برخی از آن‌ها در شهر‌های گچساران و دهدشت هنوز مراحل اداری وجود دارد.

وی تعداد کل واحد‌های مسکن مهر در تعهد این اداره کل را پنج هزار و ۱۱۵ واحد اعلام کرد و بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان گچساران، ۷۶۰ واحد در شهر یاسوج و سایر واحد‌ها نیز در شهرستان کهگیلویه هستند.

انتهای پیام/غ

بهره برداری از ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر استان

برچسب ها: مسکن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.