رییس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد لیست خاموشی های اعمال شده امروز دوشنبه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج رییس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان، خاموشی‌های اعمال اعلام برنامه‌های خاموشی برق در کهگیلویه وبویراحمدشده براساس مدیریت اضطراری در پیک بار امروز را مربوط به شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، بویراحمد، دنا و باشت عنوان کرد.
محمود مشکل گشا از قطع و وصل برق بلوار شهید دادوند، آرامستان، دادگستری، سایپا یدک، امور برق و بیمارستان دهدشت در شهرستان کهگیلویه امروز از ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه تا ۱۳:۱۰ دقیقه خبرداد.
گفت: برق پمپاژ‌های کشاورزی ماهور باشت در ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه تا ۱۵:۱۰ دقیقه امروز نیز قطع و وصل و همچنین بلوار شهید قرنی، شهرک امام علی (ع) و منازل شرکت گاز یاسوج نیز شاهد قطع و وصل برق براساس مدیریت اضطراری در پیک بار از ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه امروز تا ۱۴:۱۰ دقیقه خواهند بود.
مشکل گشا از قطع و وصل برق دانشگاه دولتی، شهرک صنعتی بلکو، شهرک امام حسین (ع)، زیرتل، امامت‌ها و شاهد‌ها در شهر یاسوج از ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه تا ۱۶:۱۰ دقیقه امروز هم خبرداد.
وی افزود: طرح‌های ماهی و سنگ شکن‌های بین پلیس راه یاسوج -اصفهان تا شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا نیز امروز شاهد قطع و وصل برق از ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه تا ۱۵:۱۰ دقیقه می‌باشد.
رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان، ساعت قطع و وصل برق مناطق خان احمد، پشت کوه و منصورآباد شهرستان  باشترا نیز ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه تا ۱۶:۱۰ دقیقه عنوان کرد و ادامه داد: شهرک نفت، تعاونی هفتگانه و منازل مسکن مهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران هم از ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه تا ۱۷:۱۰ دقیقه امروز شاهد قطع و وصل برق می‌شود.

 انتهای پیام/غ

قطعی برق در استان 

برچسب ها: قطعی برق ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.