۲۰ طرح مهم برجسته کهگیلویه وبویراحمد در قالب اقتصاد مقاومتی انتخاب و باید تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ استاندار در نشست شورای اداری استان گفت:دولت با برنامه ریزی و با توان مضاعف برای پیشرفت امور و ساماندهی طرح های عمرانی حرکتی را آغاز کرده است.

احمدی با بیان اینکه در راستای این امر۲۰ طرح شناسایی و آماده واگذاری است افزود: یکی از مهمترین برنامه های دولت واگذاری طرح ها به بخش خصوصی است.

احمدی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور ادامه داد: درراستای توسعه،کشور نیازمند مدیر دغدغه دار، وقت شناس، کارآمد و متعهد است و اگر مدیری نمی تواند با این مشی و روند حرکت کند خود را کنار بکشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تکریم ارباب رجوع، میز خدمت و خدمات الکترونیک را از مهمترین اقدامات برای رفع مشکلات مردم عنوان کرد و ادامه داد: هفته دولت نزدیک است و باید استارت خدمات نظام زده شود و تا 22 بهمن به صورت ماهانه یک طرح به بهره برداری برسد.

احمدی با بیان اینکه برخی مدیران خدمات نظام و دولت را برای مردم تبیین نمی کنند گفت: در راستای خدمات رسانی مناسب به مردم، باید تا یک ماه آینده میز خدمت در تمام دستگاه های اجرایی استان ایجاد شود.

وی افزود: مدیران باید در هر جایگاهی با تبعیض و فساد مقابله کنند چراکه مردم ما همواره کمبودها، تهدیدهای دشمنان و مشکلات را تحمل می کنند اما تبعیض را تحمل نمی کنند.

احمدی از مدیران دستگاههای اجرایی خواست با هدف پیگیری ورفع مشکلات به شهرستانها، بخش ها و روستاهای استان سفر واز نزدیک مشکلات مردم در حوزه های مختلف را جویا و برای رفع آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ادارات باید از انرژی های تجدیر پذیر در حوزه آب استفاده کنند، تاکید کرد: اداره برق استان باید جدول زمان بندی قطعی برق را تعیین تا از طریق استانداری به دستگاها ابلاغ شود.

انتهای پیام/د

 

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.