رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در فرهنگسرای دهدشت خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، سید ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در نشست کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر گفت: امروز کمیته فرهنگی و هنری شهرستان با هدف هماهنگی برای برنامه‌هایی که قرار است در ایام دهه مبارک فجر و به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان اجرا شود تشکیل شد.

وی افزود: امسال به مناسبت چهل سالگی انقلاب " جنگ شادی " از ۱۲ تا ۱۸ بهمن ماه در فرهنگ سرای ارشاد کهگیلویه همراه با  برنامه‌های شاد و متنوع اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه امسال جشن بزرگ انقلاب با شکوه‌تر از هرسال در سالن اجتماعات فرهنگسرای شهر دهدشت برگزار می‌شود، افزود: در این جشن برنامه‌های مختلفی از قبیل: شعر، نمایش، موسیقی و ... اجرا که از همه مردم و مسئولان برای حضور در این جشن بزرگ دعوت می‌شود.

کاظمی جو با بیان اینکه امسال برای دومین سال جشنواره بین المللی " فیلم فجر " را با حضور فیلم‌های شرکت کننده در جشنواره در سینما دهناد شهر دهدشت اکران می‌شود، گفت: جدول اکران فیلم‌ها برای علاقمندان به زودی اعلام می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی با همکاری خانه فرهنگی و هنری مساجد، " سرود انقلاب " با حضور ۲۰۰ دانش آموز در مصلی شهر دهدشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

جشن بزرگ انقلاب در دهدشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.