مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت دهه فجر امسال و در تاریخ ۲۹ بهمن ماه نمایشگاه گل و گیاه در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، بابک درست مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون هشت نمایشگاه در استان برگزار شد که تا پایان بهمن ماه به ۱۸ عنوان خواهد رسید.

وی افزود: سایر نمایشگاه‌ها به صورت فشرده در مرکز استان و شهرستان‌های گچساران، لنده، بهمئی، کهگیلویه، باشت و چرام برگزار می‌شود.

درست بیان کرد: به دلیل تحریم، نوسانات ارزی و گرانی در نیمه اول سال بخشی از این نمایشگاه‌ها در استان برگزار نشد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نمایشگاه مبلمان در شهرستان گچساران دایر است و بعد از آن نیز نمایشگاه لوازم خانگی و صنایع غذایی برگزار خواهد شد.

درست تصریح کرد: پس از پایان کار نمایشگاه گچساران در شهر دهدشت نمایشگاه گل و گیاه و صنایع غذایی دایر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت نمایشگاه‌ها می‌تواند به رونق اقتصادی، اشتغال و تثبیت قیمت‌ها در بازار کمک کند.

درست افزود: شرکت نمایشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بیش از ۱۵ شغل مستقیم و بیش از ۱۰۰ شغل غیر مستقیم ایجاد کرده است.

درست در خصوص سایت نمایشگاه، اظهار داشت: یک سوله ۲ هزار متر مربعی ساخته شده که فاز اول آن شامل زیرسازی، جدول گذاری، دیوار حائل و فنس کشی ۳۰ هکتاری و عملیات برق و آبرسانی به سایت نیز انجام شده است.

انتهای پیام/غ

 برپایی ۱۸ نمایشگاه در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.