سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» روز شنبه از عدم آمادگی رژیم صهیونیستی برای امضای توافقنامه تبادل زندانیان خبر داد.

رژیم صهیونیستی برای امضای توافقنامه تبادل زندانیان آمادگی نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، روز شنبه از عدم آمادگی رژیم صهیونیستی برای امضای توافقنامه تبادل زندانیان خبر داد.

فوزی برهوم، سخنگوی حماس، اعلام کرد: اسرائیل آماده نیست برای امضای توافقنامه تبادل جدید زندانیان اقدام کند.

این در حالی است که امروز، روزنامه العربی الجدید که مقرش در لندن است، به نقل از منابع حماس مدعی شد این جنبش به صورت غیر مستقیم با تل‌آویو برای توافق در خصوص مبادله زندانیان تماس گرفته است.

این منابع، تماس‌های اسرائیلی‌ها را اقدام حمایتی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، برای انتخابات عمومی ماه آوریل توصیف کردند.

حماس آزادی همه زندانیان در بند اسرائیل را خواستار است. این در حالی است که اسرائیل بر این باور است که از سال 2014 تا کنون، حماس دو نظامی اسرائیلی و دو غیر نظامی را در نوار غزه زندانی کرده است.

فوزی برهوم همچنین تاکید کرد هیچ چیز جدیدی در خصوص مسئله نظامیان بازداشت شده اسرائیلی وجود ندارد.

آوریل گذشته، گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس، تایید کرد چهار نظامی اسرائیلی را زندانی کرده است. اما به وضعیت آنها اشاره نکرد. بنابر آماری که فلسطینیان منتشر کرده‌اند، در حال حاضر حدود 6 هزار و 500 فلسطینی از جمله ده‌ها زن و شمار زیادی از افراد زیر سن قانونی، در زندان های اسرائیل به سر می‌برند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار