نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: می‌بایست با فراهم کردن شرایط معیشت مطلوب مردم زمینه را برای نشاط اجتماعی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در شورای فرهنگ عمومی استان گفت: بسیاری از هنجارهای نادرست و مشکلات موجود می‌تواند در شورای فرهنگ عمومی مطرح شود و بیان این موضوعات و کمک گرفتن از مسئولان ذی‌ربط می‌تواند راهگشای رفع این چالش‌ها شود.

وی بابیان اینکه از شورای فرهنگ عمومی می‌توان به‌عنوان اتاق فکر استفاده کرد، افزود: انتظار می‌رود مسئولان ذی‌ربط و مؤثر در امور فرهنگی نیز با ارائه چالش‌های حوزه کاری خود به بیان راه‌حل‌ها بپردازند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه برخی سنت‌ها و فرهنگ‌ها شرایط را برای جوانان پیچیده می‌کند، ابراز داشت: مسئولان می‌بایست شرایط را برای ازدواج جوانان تسهیل کنند و با تحقق این گام مشکلات بسیاری از جوانان حل خواهد شد.

آیت‌الله شاهچراغی اضافه کرد: یکی از معضلات موجود در جامعه طلاق به شمار می‌رود که امروز گریبان گیر بخش عمده یا از جامعه شده و حل آن نیازمند واکاوی شناخت علت‌های طلاق است که در شورای فرهنگ عمومی می‌بایست برای رفع مشکلات این معضل اجتماعی چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.