برنامه‌های هفته دولت در استان سمنان با حضور مسئولین در گلزار شهدا امامزاده یحیی ابن موسی الکاظم (ع) همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و همچنین شهید رئیسی آغاز شد.

استاندار سمنان در آیین گرامیداشت هفته دولت که در شبستان حرم مطهر حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) برگزار شد با بیان اینکه شهدای دولت ، خدمتگزاری تمام وقت به مردم را بزرگترین رسالت خود میدانستند گفت: امیدواریم بتوانیم با خدمات خود ادامه دهنده راه شهیدان در راستای خدمت رسانی به مردم و تقویت کننده امید آفرینی در سطح جامعه از طریق اطلاع رسانی خدمات و دستاورد‌ها باشیم.

هاشمی اطلاع رسانی دستاورد‌ها و خدمات در راستای امید آفرینی را فرصتی مغتنم در هفته دولت خاطر نشان کرد و گفت: اقدامات بسیار خوبی از سال گذشته تاکنون اقدامات شایسته ای در حوزه‌های پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در دوره اول و دوم ، همچنین برگزاری ۴ دوره از انتخابات در سایه امنیت و آرامش به سرانجام رسید.

️در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم با بیان اینکه با هر کشوری که بخواهد در نهاد‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داخلی دخالت کند مبارزه خواهد شد ،گفت: روابط بین المللی کشور باید عادلانه و هماهنگ و متقابل بین کشور‌ها وجود داشته باشد و با روابط تحت سلطه و دخالت به شدت مقابله می‌کنیم.

 

حجت الاسلام خرمیان افزود: تعامل ارکان کشور، کار جهادی، تکیه بر توان داخلی، اولویت دادن به مسائل اقتصادی و بهره گیری از صاحبان فکر، از تاکیدات مقام معظم رهبری است که باید به آن توجه شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اعلام رشد ۵۰۰ درصدی تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته گفت:تعداد ۶۷۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان در طی هفته دولت سال جاری و طی آیین‌های همزمان به بهره برداری خواهد رسید که به نسبت هفته دولت سال گذشته از لحاظ ریالی، سه درصد رشد پیدا کرده است.

حمیدی با بیان رشد ۳۴۱ درصدی پروژه‌های اقتصادی قابل بهره برداری استان در هفته دولت گفت: ۷۲ طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی آماده بهره برداری شده است.

به گفته‌ی وی حوزه آب و فاضلاب، اینترنت روستا‌های دور دست، شبکه معابر شهری و روستایی، گاز رسانی به روستاها، اصلاح معابر در شهر‌ها و روستا‌ها از جمله مهمترین سرفصل‌های پروژه‌های قابل بهره برداری در هفته دولت سال جاری است.

در این مراسم فرماندار شهرستان سمنان هم از افزایش دو برابری تعداد پروژ‌های آماده‌ی بهره برداری در سمنان خبر داد گفت: بالغ بر ۹۲ پروژه با اعتبار۲ هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی و اجتماعی در سمنان افتتاح و عملیات اجرایی آن اغاز خواهد شد.

محمد بهرامی افزود:هفت پرواز مسافری از فرودگاه بین المللی شهدای سمنان در خصوص اربعین حسینی انجام شد که به نسبت سال گذشته دو برابر شد.

تجلیل و قدردانی از خانواده معزز شهید والامقام کارمند، حسن علی فراست از دیگر برنامه‌های برنامه‌های آغازین هفته دولت در سمنان بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.