رئیس اداره آموزش وپرورش آمل ازمجهز بودن سیستم گرمایشی درتمام مدارس این شهرستان خبرداد.

عباس مرزبند رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه تمامی مدارس در سطح آمل مجهز به سیستم گرمایش استاندارد هستند، گفت: پکیج‌های گرمایشی استاندارد در مدارس آمل وجود دارد و جای خطری وجود ندارد.

وی با اشاره به فعالیت ۴۶۰ مدرسه در سطح آمل افزود: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این مسیر با آموزش و پرورش و مدارس تعامل نزدیکی داشت.

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان آمل ادامه داد: هیچ مدرسه‌ای در این شهرستان وجود ندارد که در آن از بخاری هیزمی و نفتی چکه‌ای استفاده شود.

مرزبند گفت: براساس بخشنامه استفاده از بخاری‌های نفتی ،غیرایمن است و در مجموع تمام تلاش بر این است که همه مدارس حتی در مناطق کوهستانی به سیستم گرمایشی استاندارد و ایمن تجهیز شوند.

وی گفت: بیش از ۱۰۰ مدرسه در آمل نیاز جدی به مرمت و بازسازی دارند که بخشی از این امر با کمک شهرداری و بخشی دیگر با حمایت فرماندار و نماینده مردم آمل در مجلس و آموزش و پرورش استان باید صورت گیرد.

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان آمل با اشاره به فعالیت یک هزار و ۷۵۲ نفر در مقطع تحصیلی ابتدایی در آمل گفت: تعداد مدارس پژوهش محور در آمل به ۱۵ مدرسه ارتقا یافته تا در جهت کسب علم تخصصی گام‌های جدی تری در آمل برداشته شود.

۵۹ هزار و ۶۴۲ دانش آموز در مدارس آمل مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ک



تجهیز مدارس امل به سیستم گرمایشی مناسب

برچسب ها: آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.