۴۶۷ مورد بازدید ایمنی و ۲ هزار و ۸۴۶ نفر ساعت آموزش ایمنی ماه گذشته در ساری انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حمید هاشمی سرپرست سازمان آتش نشانی ساری با بیان اینکه به همت اداره آموزش این سازمان ۲ هزار و ۸۴۶ نفر ساعت آموزش برگزار شد، گفت: هزار و ۶۷۴ نفر ساعت آموزش برون سازمانی، برای شهروندان، کارکنان ادارات و سازمان‌ها و هزار و ۱۷۲ نفر ساعت آموزش درون سازمانی، برای کارکنان این سازمان از جمله عملکرد اداره آموزش آذر ماه امسال بوده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش کارشناسان اداره پیشگیری در بازدید از اماکن سطح شهر و همکاری شهروندان با هدف استقرار ایمنی و کاهش خسارات و آسیب پذیری ناشی از حوادث، افزود: سازمان آتش نشانی ساری آذر ماه امسال از ۳۲۱ واحد مسکونی، ۱۲۱ واحد تجاری و ۲۵ واحد از ادارات و سازمان‌ها در نقاط مختلف شهر ساری بازدید ایمنی بعمل آورد.

هاشمی، صدور ۳ گواهی حریق و حادثه و صدور ۱۲ گزارش بررسی علت وقوع حوادث را از دیگر اقدامات بخش پیشگیری و کارشناسی سازمان در این مدت برشمرد.

سرپرست سازمان آتش نشانی ساری با اشاره به برگزاری  ۴ مانور درون و برون سازمانی در ماه گذشته، گفت: این مانور‌ها با هدف ارتقا سطح آمادگی و توان عملیاتی نیرو‌های آتش نشانی و همچنین بالابردن سطح آمادگی دانش آموزان مدارس در خصوص ایمنی در برابر زلزله  و پناه گیری و خروج اضطراری در زمان وقوع زلزله انجام شد.

هاشمی از آمادگی کامل اداره آموزش و پیشگیری آتش نشانی جهت برگزاری آموزش، مشاوره و بازدید ایمنی خبر داد و افزود: شهروندان و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره آموزش و پیشگیری سازمان واقع در خیابان ملا مجدالدین ساختمان مرکزی آتش نشانی و یا تماس با شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ ضمن هماهنگی، از این خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ م

۴۶۷ مورد بازدید ایمنی در شهرستان ساری

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.