استاندار تهران با اشاره به ضرورت رفع آلایندگی واحد‌های صنعتی گفت: آلایندگی واحد‌ها باید برطرف شود و دفع پسماند‌ها نیز به صورت صحیح انجام گیرد.

ضرورت رفع آلایندگی واحد‌های صنعتیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که  امروز (یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به بررسی مشکلات ۶ شرکت تولیدی و صنعتی اظهار کرد: تولید قطعات الکترونیکی اهمیت بسیاری دارد که فعالیت تولیدکننده در این زمینه مستلزم همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط است.

وی بیان کرد: به وزیر اقتصاد و دارایی پیشنهاد می‌دهیم که در راستای تفکیک صف و ستاد، هیئت ماده ۲۵۱ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم در خود استانداری تهران تشکیل شود.

استاندار تهران با اشاره به ضرورت رفع آلایندگی واحد‌های صنعتی افزود: آلایندگی واحد‌ها باید برطرف شود و دفع پسماند‌ها نیز به صورت صحیح انجام گیرد، چرا که برخی از بیماری‌ها نظیر اوتیسم و معلولیت ناشی از عوامل ناشناخته‌ای است که ممکن است آلودگی هوا در آن مؤثر باشد.

محسنی بندپی در مورد مشکل واحد‌های تولید پوشاک در خاوران گفت: باید اهرم‌های نظارتی سخت بگیرند، در عین حال که اعتماد و همکاری باید مبنای کار قرار گیرد، باید روند‌ نظارت‌ها تشدید شود و اتحادیه‌ها پای کار آیند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات محیط زیستی زمین برای اختصاص واحد‌های پوشاک تصریح کرد: باید با درنظر گرفتن توجیه اقتصادی برای تولیدکننده‌های داخلی از سوی سازمان محیط زیست، ملاحظات زیست محیطی نیز رعایت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار