دهقان با اشاره به وجود ۱۳۲ هزار تعهد اشتغال در استان تهران گفت: تاکنون ۳۵ هزار فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده است.

ثبت ۳۵ هزار فرصت شغلی در سامانه رصدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید دهقان مدیر روابط کار اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان تهران در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که امروز (یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به وجود ۱۰ پروژه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: پیش‌بینی شده بود که ۲۵ درصد اقتصاد از حوزه تعاون تأمین شود، اما متأسفانه این سهم اکنون ۵ یا ۶ درصد است.

وی با اشاره به تشکیل تعاونی‌های توسعه در شهرستان‌ها افزود: باید فرمانداران نیم درصد جمعیت هر شهرستان را برای تشکیل تعاونی گردهم آورند که این امر تاکنون تنها در شهرستان‌های اسلامشهر و دماوند محقق شده و در سایر شهرستان‌ها نیاز به همراهی داریم.

دهقان با اشاره به تسهیلات ارائه شده به مشاغل خانگی نیز تصریح کرد: ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی لحاظ شده که تاکنون ۲۵ میلیارد تومان آن از سوی ۶ بانک عامل پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه خروجی تبصره ۱۸ قطعاً منجر به اشتغالزایی می‌شود، خاطرنشان کرد: ۱۳۲ هزار تعهد اشتغال در استان تهران وجود دارد که با راستی‌آزمایی در مورد میزان اشتغال تاکنون ۳۵ هزار فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۹ دی ۱۳۹۷
هرشغل مستند به بیمه تامین اجتماعی باشد
آخرین اخبار