استاندار اردبیل گفت:طبق برنامه ریزی انجام یافته از سال آینده و ظرف مدت ۵ سال فاز اول بیمارستان استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

تخت‌های بیمارستانی استان اردبیل افزایش می‌یابدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل افزود: موافقت اولیه برای احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی در دو فاز اخذ شده است و این بیمارستان در دست طراحی است و طبق برنامه ریزی انجام یافته قصد داریم از سال آینده و ظرف مدت ۵ سال فاز اول این بیمارستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد:بیمارستان نجف زاده از ۲۵۰ به ۵۰۰ تخت خوابی افزایش پیدا خواهد کرد و نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی بیمارستان قائم به ۲۰۰ تخت خوابی ارتقاء پیدا خواهد کرد.

استاندار اردبیل افزود:بخش ترومای بیمارستان امام خمینی اردبیل در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد و بیمارستان پارس آباد هم به طور کامل تجهیز شده و امسال به بهره برداری رسیده و شهروندان این شهر از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

بهنام جو گفت: موضوع درج نام روستای عمارت در بین روستا‌های بخش هوراند در یکی از مصوبات هیئت دولت پیگیری و بلافاصله بعد از این اتفاق با وزیر کشور مکاتبه کردیم و وزارت کشور ضمن قبول درخواست به حق این استان طی نامه‌ای به هیئت دولت خواستار اصلاح مصوبه و حذف روستای عمارت از مصوبه شد و تا زمان اصلاح مصوبه پیگیر موضوع هستیم.

انتهای پیام/ف

از سال آینده فاز اول بیمارستان استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.