مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت : در سال جاری تاکنون بیش از ۱۳ میلیارد تومان کمک‌هزینه خرید جهیزیه به سه هزار و ۵۰۷ نوعروس نیازمند اصفهانی اختصاص‌یافته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ، بابیان اینکه بیش از ۱۰ میلیارد تومان از این مبلغ کمک در سال جاری به ۲ هزار و ۵۰۷ نوعروس نیازمند پرداخت‌شده است ، اظهار کرد : هزار کمک‌هزینه جدید به ارزش سه میلیارد تومان نیز در روزهای پیش رو به نوعروسان پرداخت می‌شود و صف مددجویان متقاضی این خدمت به صفر خواهد رسید.

وی تاکید کرد : کمک پرداختی کمیته امداد اصفهان برای جهیزیه  سهم کوچکی از هزینه‌های زیاد نوعروسان نیازمند را در برمی‌گیرد و برای کمک به این نیازمندان و حفظ آبرو و حرمت آن‌ها به مشارکت گسترده مردم نیکوکار اصفهان نیازمندیم.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان سریع‌ترین راه برای کمک به نیازمندان استان را استفاده از شیوه‌های نوین و الکترونیکی دانست و توضیح داد: کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، سامانه پیام کوتاه ۸۸۷۷، تارنمای emdad.ir و نرم‌افزارهای پرداخت امن تلفن همراه، مهم‌ترین روش‌های در دسترس برای کمک نقدی به نیازمندان اصفهانی هستند.

انتهای پیام/م

اختصاص ۱۳ میلیارد تومان کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان نیازمند اصفهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.