معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان با اشاره به شروع روند معرفی متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی به بانک‌ها گفت : در ماه‌های آینده رونق کسب‌وکارهای مددجویان ساکن در مناطق روستایی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام سوادکوهی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان ، اظهارکرد : تلاش برای توانمندی و خودکفایی نیازمندان از الزامات فعالیت صحیح در عرصه خیر و احسان است و همه برنامه‌های این نهاد با توجه به این رویکرد اساسی تهیه و اجرا می‌شوند.

وی بابیان اینکه در سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات درزمینه خودکفایی و اشتغال به مددجویان اصفهانی پرداخت‌شده است ، افزود : این میزان وام به ۲ هزار و ۸۶ متقاضی مستعد و واجد شرایط پرداخت‌شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان با اشاره به دشواری‌‌های مددجویان مجری طرح های اشتغال برای فروش و بازاریابی محصولات خود ،گفت : برای کمک به این مددجویان به دنبال افزایش همکاری با شرکت‌ها و گروه‌های تولیدی و خدماتی به عنوان راهبر اشتغال هستیم به نحوی که از مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی این نهاد در مراحل آموزش ، اجرا و فروش حمایت و پشتیبانی کنند.

سوادکوهی منابع تأمین تسهیلات اشتغال مددجویان را اعتبارات کمیته امداد ، قرض‌الحسنه بانک‌ها و صندوق توسعه ملی اعلام کرد و یادآور شد : منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها بیشترین سهم در وام‌های پرداختی به مددجویان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: بخش قابل‌توجهی از اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای اشتغال مددجویان در سال جاری مربوط به طرح توسعه اشتغال روستایی از منابع صندوق توسعه ملی است که در شش‌ماهه نخست امسال به علت پاره‌ای از مشکلات به‌کندی تخصیص یافت و این باعث کاهش در تعداد وام پرداختی به مددجویان در این بازه زمانی شد ولی با توجه به رفع مشکلات مذکور و شروع روند معرفی متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی به بانک‌ها در ماه‌های آینده رونق درراه اندازی کسب‌وکارهای مددجویان ساکن در مناطق روستایی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/م

پرداخت ۵۰ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان اصفهانی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.