مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت : شش هزار و ۱۹۴ وام ضروری با مبلغی بیش از ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ۸ ماهه سال جاری به مددجویان کمیته امداد اصفهان پرداخت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه وام‌های ضروری برای حل مشکلات و گره‌گشایی از زندگی مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت می‌شود ، تصریح کرد : در ۸ ماهه امسال بیش از ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این منظور هزینه شد.

وی با اشاره به نحوه پرداخت وام کارگشایی گفت : با بررسی کارشناسان این نهاد و بر اساس شرایط مددجو تا سقف پنج میلیون تومان وام کارگشایی در اقساط بلندمدت و بدون سود پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان همچنین اعلام کرد : شش هزار و ۱۹۴ نفر از مددجویان این نهاد در این مدت از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

متین پور با اشاره به تلاش همه‌جانبه این نهاد برای افزایش پرداخت وام کارگشایی به نیازمندان و مددجویان اصفهانی، گفت: میزان پرداخت این وام در ۸ ماهه سپری‌شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۸ درصد رشد داشته است.

وی بابیان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به متقاضیان پرداخت می‌شود، گفت : مردم نیکوکار و خیران گرانقدر اصفهانی می‌توانند با افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه در این صندوق ضمن استفاده از کلیه خدمات پولی و بانکی، در مسیر حمایت از همشهریان نیازمند خود، یاری‌رسان کمیته امداد باشند.

انتهای پیام/م

پرداخت تسهیلات ضروری به مددجویان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.