مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۴۷۵ هکتار از اراضی دولتی استان اصفهان رفع تصرف شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به  رفع تصرف ۴۷۵.۸ هکتار اراضی ملی و دولتی استان در سه سال اخیر گفت: همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه  با هدف جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهاندر اولویت قرار دارد که بر این اساس جهت اطلاع‌رسانی با نصب تابلو، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی، هشدار‌های لازم اعلام شده تا مردم استان بدانند کدام اراضی مربوط به بیت‌المال است.


 علیرضا قاری‌قرآن افزود: بازگشت این اراضی به بیت‌المال با اجرای ۹۴ فقره حکم قطعی قضائی و ۲۸۰ مورد رفع تصرف فوری انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، گفت:  با اجرای این احکام قضائی در مجموع ۱۸۵.۴ هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در پهنه استان اصفهان رفع تصرف و به بیت‌المال اعاده و نسبت به قلع‌وقمع و خلع ید آن اقدام شد.

وی با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، گفت: این اداره کل از اراضی ملی با آمادگی کامل حفاظت و حراست  و با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی و زمین خواری به صورت قاطع برخورد می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان اصفهان به صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.