مدل جدید اسپرت Mercedes-AMG GT معرفی شد +تصاویر

شرکت مرسدس بنز به تازگی از اتومبیل Mercedes-AMG GT رونمایی کرد و تصاویر جدید آن در دسترس عموم قرار گرفت.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای جدید خانواده‌ Mercedes-AMG GT در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس معرفی شدند. سری AMG GT از سال 2014 تولید می‌شود و شامل خودرو‌ها‌‌ی دو در اسپرت در مدل‌های کوپه و رودستر (خودرو اسپرت  دو نفره و بدون سقف یا با سقف جمع شونده) است. یکی از مدل‌های معرفی شده AMG GT R Pro نام دارد که قرار است در تعداد محدود ساخته شود.

این مدل برای مسیر‌های مسابقه‌ای ساخته شده و تمرکز طراحان آن نیز بر همین اصل بود، سیستم‌تعلیق، وزن سبک، آیرودینامیک و ظاهر این خودرو چهار تفاوت اصلی این مدل نسبت به دیگر محصولات خانواده AMG GT را رقم می‌زند.

مرسدس برای سیستم تعلیق این خودرو از کمک‌فنر‌های جدیدی استفاده کرده که با فشرد‌گی و واکنش بهتر به دامپر(نوعی ضربه‌گیر که از واژگونی خودرو در سرعت بالا، پیچ‌های تند و در مسیر‌های ناهموار جلوگیری می‌کند) متصل می‌شوند.

AMG GT R Pro با ترمز ترکیبی سرامیکی استاندارد سازی شده و از چرخ‌های سبک تیتانیومی مخصوص AMG بهره‌ می‌برد. همچنین در نقاط مختلف این خودرو مانند بال آینه‌های کناری، اسپویلر عقب و دیفیوزر از فیبر کربن استفاده شده‌ است.

مدل GT R Pro 2020 مانند دیگر مدل‌های AMG از موتور 8 سیلندر توربوشارژ دوقلو با 4.0 لیتر ظرفیت و قدر ت 577 اسب‌بخار، 516 پوند-فیت گشتاور استفاده می‌کند. این خودرو صفر تا 60 مایل در ساعت (96کیلومتر در ساعت) را در 3.5 ثانیه طی می‌کند.

از نظر طراحی ظاهری این مدل کمی شبیه به AMG GT چهار در طراحی شده، مخصوصا در بخش چراغ‌های جلو و عقب و در شکل خروجی اگزوز، البته شکل دیفیوزر تغییر کرده است. در طرح پایه مدل AMG GT همواره دو خروجی اگزوز گرد وجود دارد، در صورتی که در مدل GT C از خروجی اگزوز دوگانه به شکل ذوزنقه استفاده شده است. اما در این مدل در نگاه اول به نظر می‌رسد تنها یک اگزوز در وسط دیفیوزر قرار گرفته است اما دو خروجی دیگر در دیفیوزر به صورت مخفی وجود دارد.

شاید مهم‌ترین به‌روز‌رسانی مربوط به ویژگی حالت رانندگی AMG DYNAMICS باشد. استفاده از این سیستم به شتاب جانبی بالاتر، کشش بهتر و تغییر واکنش بار کمک می‌کند. این سیستم قادر به‌ پیش‌بینی رفتار خودرو بر اساس اقدامات راننده و سنسور‌های موجود است. طبق گزارش به دست آمده فروش این خودرو سال بعد آغاز می‌شود البته زمان دقیق اعلام نشده، همچنین قیمت این مدل هم اعلام نشده است اما پیش‌بینی می‌شود GT R Pro 2020 AMG- Mercedesحدود 115 هزار دلار قیمت داشته باشد. تصاویر این خودرو در ادامه قابل مشاهده است:

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر نسخه ۲۰۲۰ اتومبیل Porsche ۹۱۱ منتشر شد +تصاویر


انتهای پیام/

مدل جدید اسپرت Mercedes-AMG GT را ببینید +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار