تریلر سری جدید فیلم گودزیلا منتشر شد +فیلم

کمپانی برادران وارنر تریلر جدیدی از فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها منتشر کرد.

تریلر فیلم جدید گودزیلا منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فیلمسازی برادران وارنر ساخت فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها را به اتمام رسانده و به تازگی تریلری جدید از این فیلم را منتشر کرده است. این فیلم قرار است نمایشی از جنگ‌های بین هیولاهای بدنام سینما باشد و تریلر جدید این فیلم نشان می‌دهد که این درگیری‌ها چگونه شکل می‌گیرند.

تمرکز تریلر جدید فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of the Monsters) روی مبارزه قریب‌الوقوعی است که بین هیولای خوب و هیولاهای بد اتفاق خواهد افتاد. پادشاه گیدورا، هیولای سه سر این فیلم، حشره بزرگ، Mothra و رودان (Rodan)، دیگر هیولای بالدار این فیلم همه حاضر هستند تا به یکدیگر حمله کنند. گودزیلای گرت ادواردز در سال 2014 یک شاهکار سینمایی به حساب نمی‌آمد اما به نظر می‌رسد گودزیلا: پادشاه هیولاها فیلمی از درگیری دو ساعته چند هیولا است که تریلر این فیلم به نمایش گذاشته است.

گودزیلا: پادشاه هیولاها ادامه‌ای برای فیلم گودزیلا است که در سال 2014 ساخته شده بود. در این فیلم دیده می‌شود که پنج سال از زمان فیلم قبل گذشته و این تمدن انسان هنوز به دنبال این است تا بفهمد دیگر مخلوقاتی که با آن‌ها زندگی می‌کنند، چه موجوداتی هستند. بازیگر نقش اصلی این فیلم میلی بابی براون است که به دلیل حضور در سریال Stranger Things شبکه نتفلیکس مشهور شده است.

گفتنی است، گودزیلا: پادشاه هیولاها قرار است در تاریخ 31 می سال 2019 روی پرده‌های سینمای آمریکا برود. این فیلم با کارگردانی مایکل داتری ساخته شده و به نظر می‌رسد نبرد هیولاها در این فیلم باعث شود تا به یک موفقیت در عرصه سینما محسوب شود. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به ورا فارمیگا، سالی هاوکینز و کایل چندلر اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: تریلر، نام و پوستر سری جدید فیلم انتقام‌جویان منتشر شد


انتهای پیام/

تریلر جدید فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار