تریلر، نام و پوستر سری جدید فیلم انتقام‌جویان منتشر شد

استودیوی مارول تریلر سری جدید فیلم انتقامجویان را به همراه نام و پوستر این فیلم به صورت رسمی معرفی کرد.

تریلر، نام و پوستر سری جدید فیلم انتقامجویان منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استودیوی فیلمسازی مارول پس از مدت‌ها انتظار بالاخره، تریلر فیلم چهارم سری فیلم‌های انتقامجویان (Avengers) را منتشر کرد. پیش از این، عاقبت ادامه فیلم بسیار موفق انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت (Avengers: Infinity War) و حتی نام آن هم به صورت یک راز باقی مانده بود اما حالا شرکت مارول نام آن را به صورت رسمی منتشر کرد. نام فیلم چهارم Avengers قرار است Aengers; Endgame باشد و حالا اولین تیزر از این فیلم نشان می‌دهد که از فیلمی که قرار است در آوریل سال بعد منتشر شود، باید چه انتظاراتی داشته باشیم.

همانگونه که در سری پیشین فیلم یعنی سری سوم با نام Avengers: Infinity War مشخص شده بود، برخی از انتقامجویان در خارج از جو زمین به سر می‌برند و برخی هم به علت استفاده تانوس از سنگ‌های قدرت خود به آخر عمر خود رسیدند. تریلر جدیدی هم که مارول به تازگی منتشر کرده، با صدای تونی استارک یا مرد آهنی (Iron Man) با بازی رابرت دونی جونیور آغاز می‌شود که در فضا و با اکسیژن زنده مانده است. روی زمین، صحنه‌هایی از ساختمان انتقامجویان دیده می‌شود در حالی که استیو ( کاپیتان آمریکا با بازی کریس اونز)، ناتاشا (بیوه سیاه با بازی اسکارلت جوهانسون)، بروس (هالک با بازی مارک روفالو) و ثور (با بازی کریس همسوورث) به دلیل مرگ دوستانشان پس استفاده تانوس از سنگ‌های قدرت خود و بشکن زدن، عزاداری می‌کنند اما به نظر می‌رسد که استیو نقشه‌ای دارد. همچنین حضور دو شخصیت که در جنگ بی‌نهایت دیده نشده بودند، تأیید شد.

تریلر، نام و پوستر سری جدید فیلم انتقامجویان منتشر شد

در نسخه پیشین این فیلم، تانوس، شخصیتی ماورایی به دنبال پنج سنگ بود که روی دستکشی قرار می‌گرفتند و قدرت‌های خاصی را به وی می‌داد. یکی از همین سنگ‌ها باعث مرگ برخی از نسل‌های انسان‌ها می‌شود تا جمعیت اضافه به طور کامل پاکسازی شود. این عمل با بشکن زدن تانوس انجام می‌شد که در انتهای فیلم انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت، با این که ثور تبر خود را در قلب تانوس فرود آورد، تانوس بشکن زد و انسان‌ها به پایان تلخی رسیدند.

گفتنی است، سری جدید انتقامجویان با نام Avengers: Endgame قرار است در تاریخ 26 آوریل سال بعد میلادی روی پرده‌های سینمای آمریکا برود. کارگردان این فیلم جو و آنتونی روسو هستند. در این فیلم، بازیگران اصلی دنیای کمیک مارول دوباره بازگشته‌اند پس یعنی در این فیلم قرار است رابرت دونی جونیور، کریس همسوورث، کریس اونز، بندیکت کامبربچ، مارک روفالو، الیزابت اولسن، سباستین استن، اسکارلت جوهانسون و دیگر بازیگران نقش‌آفرینی کنند. پیش از این شایعه شده بود که برخی از بازیگران دنیای سینمایی مارول قصد نقش‌آفرینی در کاراکترهای مارول را ندارند اما هنوز از رفتن این بازیگران در این فرنچایز صحبتی نشده است.

مارول همراه با تریلر و نام این فیلم، پوستر رسمی که برای این Avengers: Endgame طراحی کرده، منتشر کرده است. این پوستر را در ادامه مشاهده می‌کنید.

تریلر، نام و پوستر سری جدید فیلم انتقامجویان منتشر شد

در ادامه می‌توانید تصاویر برخی از صحنه‌های این فیلم جذاب را به همراه تریلر جدیدی که از Avengers: Endgame منتشر شده و دست به دست در فضای مجازی می‌گردد، مشاهده کنید.

تریلر، نام و پوستر سری جدید فیلم انتقامجویان منتشر شد

تریلر، نام و پوستر سری جدید فیلم انتقامجویان منتشر شد

تریلر، نام و پوستر سری جدید فیلم انتقامجویان منتشر شد


بیشتر بخوانید: شبکه نتفلیکس سریال محبوب «Daredevil» را متوقف کرد


انتهای پیام/

مارول تریلر فیلم Avengers را منتشر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار