شبکه نتفلیکس سریال محبوب «Daredevil» را متوقف کرد

شبکه اینترنتی نتفلیکس اعلام کرد که تولید سریال محبوب «Daredevil» را متوقف کرده است.

شبکه نتفلیکس سریال محبوب «Daredevil» را متوقف کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که می‌دانید، شبکه اینترنتی نتفلیکس، به عنوان پادشاه شبکه‌های اینترنتی و استریم شناخته می‌شود. این شبکه اینترنتی از ابتدا فعالیت خود را با سریال‌ها و فیلم‌هایی آغاز کرده است که محبوبیت زیادی در میان تماشاگران داشته است. یکی از بخش‌هایی که محبوبیت زیادی را برای این شبکه به همراه داشته، ساخت سریال‌هایی بر مبنای داستان‌ها مصور دنیای مارول است. این غول استریم اخیرا دو سریال محبوب دنیای مارول به نام‌های Iron Fist و Luke Cage را کنسل کرده است اما روز گذشته مشخص شد که سریال بسیار پرطرفدار بی‌باک (Daredevil) هم به این لیست اضافه شده است.

زمانی نزدیک به یک ماه است که از پخش فصل سوم سریال «Daredevil» در شبکه نتفلیکس می‌گذرد که این شبکه اینترنتی اعلام کرد که تولید آن را متوقف می‌کند. این شبکه طی بیانیه‌ای به CNN اظهار کرد: «Daredevil با فصل چهارم به شبکه نتفلیکس باز نخواهد گشت. ما بسیار به این سریال بخاطر فصل آخر آن افتخار می‌کنیم و اگرچه این خبر برای طرفداران سریال دردناک است اما احساس کردیم که این سریال را در اوج آن متوقف کنیم.»

سریال «Daredevil» با بازی چارلی کاکس در نقش مت مورداک که همان Daredevil است، آغاز شد. این سریال درباره وکیل نابینایی است که در طول روز از موکل‌های خود در دادگاه دفاع می‌کند و در تاریکی شب از مظلومان در برابر ظالمان دفاع می‌کند و شهر خود را از افرادی مانند خلافکاران و افراد ظالم حفظ کند.

گفتنی است، خبر متوقف شدن تولید این سریال از شبکه نتفلیکس چندان به مزاج طرفداران این شبکه خوش نیامد. کاربران این شبکه در توئیتر از این قضیه عصبانیت خود را بروز دادند و نسبت به این خبر واکنش نشان دادند. برخی از کاربران در توئیتر عنوان کردند که دیگر شبکه نتفلیکس چیزی با ارزش برای تماشا کردن ندارد و اپلیکیشن آن باید از روی گوشی‌های هوشمند حذف شود. البته برخی از طرفداران این سریال بر این امید هستند که سرویس استریم دیزنی که در آینده‌ای نزدیک آغاز به کار خواهد کرد، این سریال را دوباره بسازد و آن را پخش کند.

نتفلیکس در بیانیه خود همچنین مطرح کرد: «در حالی که سریال Daredevil در شبکه نتفلیکس کار خود را به اتمام رسانده است، سه فصل این سریال به طور کامل روی سرورهای این شبکه وجود دارند. این درحالی است که شخصیت Daredevil هنوز به کار خود ادامه می‌دهد و برای پروژه‌های بعدی مارول مورد استفاده قرار خواهد گرفت.»

در ادامه می‌توانید تصاویری از پوستر و محیط‌های سریال Daredevil و تریلر آن را مشاهده کنید.

شبکه نتفلیکس سریال محبوب «Daredevil» را متوقف کرد

شبکه نتفلیکس سریال محبوب «Daredevil» را متوقف کرد

شبکه نتفلیکس سریال محبوب «Daredevil» را متوقف کرد

شبکه نتفلیکس سریال محبوب «Daredevil» را متوقف کرد


بیشتر بخوانید: اولین تصویر از فیلم Monster Hunter منتشر شد


انتهای پیام/

سریال محبوب «Daredevil» کنسل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار