تریلر جدید Kingdom Hearts 3 منتشر شد +فیلم

استودیوی بازی‌سازی Square Enix تریلر جدیدی از بازی آینده خود Kingdom Hearts 3 منتشر کرد که داستان آن را تقریبا به نمایش می‌گذارد.

تریلر جدید Kingdom Hearts 3 منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Kingdom Hearts مجموعه‌ بازی اکشن رول پلی است که صاحب اصلی آن دیزنی است و توسط استودیوی بازی سازی Square Enix توسعه داده و عرضه می‌شود. این پروژه یک همکاری بین دو شرکت دیزنی و Square Enix است و جلوه‌های ویژه و اکشن این بازی، جذابیت خاصی را وارد دنیای کارتون‌های دیزنی کرده است.

از این مجموعه جذاب، شرکت تولید کننده تصمیم دارد یک بازی دیگر از آن بسازد به نام Kingdom Hearts 3 که نشان می‌دهد شخصیت‌های آن با نقش‌های متفاوتی از دنیای کارتونی دیزنی را مشاهده خواهند کرد و در کنار آن‌ها قرار است با نیروهای اهریمنی که سعی در تسخیر جهان دارند، مبارزه کنند. البته این بازی دوازدهمین بازی از این مجموعه خواهد بود که قرار است در ادامه داستان Kingdom Hearts 2 باشد.

شخصیت اصلی این داستان Sora است که در طول داستان Donald Duck، Goofy، King Mickey و Riku به او ملحق می‌شوند تا به دنبال محافظان نور بگردند و کلید بازگشت قلب‌ها را پیدا کنند. همانطور که از شخصیت‌های این داستان متوجه می‌شوید، این بازی یک کراس بین کاراکترها و جهان‌های سه فرنچایز دیزنی، پیکسار و Final Fantasy جابه‌جا می‌شود.

گفتنی است، این بازی که تقریبا هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، قرار است در تاریخ 25 ژانویه سال 2019 و برای کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه شود. هنوز هیچ صحبتی درباره تولید این بازی برای رایانه‌های شخصی نشده است. در ادامه تریلری را مشاهده کنید که توسط شرکت Square Enix در فضای مجازی منتشر شده است.


بیشتر بخوانید: اولین تصویر از فیلم Monster Hunter منتشر شد


انتهای پیام/

تریلر جدید Kingdom Hearts 3 را ببینید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار