SkyTechSport یک شبیه‌ساز واقعیت مجازی برای کسانی که مایل به اسکی بدون برف هستند ارائه می‌دهد. با این دستگاه می‌توانید اسکی کردن را یاد بگیرید.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، واقعیت مجازی مدتی است که وارد دنیای تکنولوژی شده است. همان طور که پیش‌بینی می‌شد این فناوری جهش بزرگی در دنیای تکنولوژی ایجاد کرد.

بعضی‌ها هستند که می‌خواهند اسکی روی برف انجام دهند اما همزمان هم علاقه‌ای به سرما و کوه ندارند. خواسته این افراد تا قبل از این دستگاه بی‌معنی بود اما حالا آن‌ها نیز می‌توانند تجربه اسکی روی برف را داشته باشند.

باز هم تکنولوژی واقعیت مجازی آمده است تا دنیای واقعی را دستخوش تغییر کند. این تکنولوژی همیشه یک سورپرایز برای ما دارد. این بار این غافلگیری برای کسانی است که مدت‌ها به دلایل مختلف نمی‌توانستند اسکی کنند. آن‌ها حالا با استفاده از این دستگاه می‌توانند یک تجربه بسیار طبیعی از اسکی روی برف داشته باشند.

این دستگاه بازی دارای یک صفحه نمایش پانورامیک با کیفیت 4K است. و حرکات اسکی نیز توسط موتورهای آن بازسازی می‌شوند. حرکاتی که توسط این دستگاه شبیه‌سازی می‌شوند شامل پایین آمدن از شیب کوه و حرکاتی مشابه آن هستند.

حتی برای بازی با این دستگاه می‌توانید میزان سختی آن را از مبتدی تا پیشرفته انتخاب کنید تا با چالش‌های مختلفی رو به رو شوید. در ضمن می‌توانید میزان برف و بوران حاضر در محیط را نیز به اختیار خود کم یا زیاد کنید.

این دستگاه واقعیت مجازی به درد کسانی نیز می‌خورد که در محل زندگیشان زیاد برف نمی‌بارد. SkyTechSport را به کسانی هم که نمی‌خواهند در هنگام تمرین اسکی سردشان شود پیشنهاد می‌کنیم.

به قدری اسکی کردن در این محیط مجازی واقعی به نظر می‌رسد که پس از اتمام آن فراموش می‌کنید در یک محیط بسته مشغول بازی رایانه‌ای بوده‌اید. در ادامه فیلمی از نحوه بازی کردن با این دستگاه را مشاهده می‌کنید:

 


بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

واقعیت مجازی به شما اجازه می‌دهد در خانه اسکی کنید

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار