تاریخ انتشار عنوان محبوب PUBG برای پلی استیشن ۴ مشخص شد

شرکت سازنده عنوان محبوب PUBG سرانجام خبر از عرضه این بازی برای کنسول PS۴ داده است.

تاریخ انتشار عنوان محبوب PUBG برای پلی استیشن 4 مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  عنوان محبوب و پرطرفدار PUBG از هفتم دسامبر برای کنسول PlayStation4 شرکت سونی عرضه خواهد شد. قیمت نسخه اصلی برای PS4، سی دلار خواهد بود. نسخه اصلی بازی دارای دو بخش با نام‌های " بازماندگان " و " قهرمان " خواهد بود. گفتنی است در هر دو نسخه‌ ذکر شده، پاداش‌ها بر پایه G-Coin محاسبه خواهد شد؛ همچنین مسئولان سونی اعلام کرده‌اند که این عنوان از امروز پیش‌فروش خواهند شد.

پس از انتشار شایعاتی که در مورد عرضه‌ بازی آنلاین PUBG برای پلی استیشن 4 مطرح شد، بسیاری از کاربران در انتظار انتشار آن بودند. در بازی PUBG که قرار است برای PS4 عرضه شود ، سه نوع نقشه Erangel ، Miramar ، و Sanhok وجود دارد؛ همچنین تمام ویژگی‌هایی که در نسخه‌ رایانه های شخصی و در Xbox One وجود داشت، در دسترس کاربران PS4 نیز قرار خواهند گرفت. همچنین بازی PUBG بر روی PS4 Pro، از قابلیت HDR پشتیبانی خواهد کرد.

هم زمان با این که شرکت مایکروسافت بازی PUBG را به نسخه‌ Xbox Game Pass خود اضافه می‌کند، نسخه‌ای از این بازی برای PS4 نیز عرضه می‌شود. گفتنی است شرکت مایکروسافت بیش از یک سال است که عنوان PUBG را به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان خود حفظ کرده بود اما حالا شاهد این هستیم که شرکت سازنده PUBG قصد دارد عنوان پرطرفدار خود را برای کنسول پلی استیشن 4 نیز عرضه کند.

چانگان کیم، مدیرعامل شرکت سازنده PUBG می‌گوید: " ما برای گسترش خدمات PUBG و معرفی شرکت‌های نقشه‌های در قسمت Royale Battle بسیار مشتاق هستیم. شرکت PlayStation پلیرهای مشتاق خود را آماده کرده است و ما برای پیوستن به آن‌ها تا فصل تعطیلات لحظه شماری خواهیم کرد. "


بیشتر بخوانید: گوشی پرچمدار دهمین سالگرد سری Galaxy شش دوربین دارد 


انتهای پیام/

تاریخ انتشار PUBG برای پلی استیشن 4 چه زمانی است؟

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار