گوشی پرچمدار دهمین سالگرد سری Galaxy شش دوربین دارد

خبرهای منتشر شده از شرکت سامسونگ حاکی از این است که ممکن است پرچمدار دهم گوشی‌های گلکسی دارای شش دوربین باشد.

پرچمدار دهمین سالگرد گلکسی شش دوربین داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرچمدار بعدی سامسونگ، Galaxy S10 انتظار می‌رود یک آپدیت عظیم در خط تولید پرچمداران این شرکت باشد. بر اساس گزارشی جدید که توسط The Wall Street Journal منتشر کرده، دهمین سالگرد تولید گوشی هوشمند اصلی سامسونگ قرار است دارای سه مدل Galaxy S10 باشد. علاوه بر آن‌ها، یک مدل باقدرت با مدل «Beyond خواهد داشت که دارای نمایشگر 6.7 اینچی، شش دوربین و قابلیت پشتیبانی از 5G خواهد بود.

این انتظار می‌رود که سه مدل Galaxy S10 در سایزهای 5.8 اینچ (سایز Galaxy S9) تا 6.4 اینچ (کمی بزرگتر از S9 Plus) تولید شود و دارای بین سه تا پنج دوربین در جلو و عقب خود داشته باشند که تعداد دوربین آن‌ها بستگی به مدلشان دارد. بر اساس گزارش‌ها، کمپانی سامسونگ در نظر دارد قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس (Reverse Wireless Charging) را به گوشی‌های خود اضافه کند که می‌تواند باعث شود مدل‌های S10 باتری خود را شبیه هوآوی Mate 20 Pro با دیگر دستگاه‌ها مانند یک گوشی دیگر یا هدفون به اشتراک بگذارند.

گفته می‌شود مدل «Beyond دارای نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی خواهد بود. در صورت صحت این خبر، نمایشگر این گوشی از Note 9 هم بزرگتر خواهد بود چرا که Note 9 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی بود. این گوشی همچنین روی هم رفته شش دوربین خواهد داشت که دو لنز در جلو و چهار لنز در عقب خواهد داشت. مدل پرقدرت Galaxy S10 از نسل بعدی اینترنت، 5G پشتیبانی خواهد کرد. مدل Beyond X حداقل از لحاظ مفهومی مانند iPhone X خواهد بود. این مدل می‌تواند یک آپدیت جذاب باشد تا طراحی و تکنولوژی تولید گوشی‌های آینده سامسونگ را تغییر دهد و دیگر شرکت‌ها از آن الگو بگیرند.

در کنار همه این ویژگی‌ها، این احتمال هم وجود دارد که Galaxy S10 و Beyond X دارای نمایشگر دارای بریدگی باشند که سامسونگ از آن‌ها در کنفرانس توسعه دهندگان خود رونمایی کرد. بر اساس گزارش WSJ، همه چهار گوشی آینده سامسونگ طی رویدادی در اواسط فوریه معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود هر سه مدل Galaxy S10 پس از معرفی به بازار عرضه شوند و مدل Beyond X زمانی عرضه شود که سیمکارت‌ها بتوانند از نسل پنجم اینترنت پشتیبانی کنند. خبرها حاکی از این است که پشتیبانی از 5G در بهار سال 2019 اتفاق می‌افتد.

گفتنی است، سامسونگ در نظر دارد که سال آینده میلادی گوشی هوشمند تاشوی خود را معرفی کند که با نام «Galaxy Flex» شناخته خواهد شد اما هنوز هیچ اطلاعاتی از تاریخ معرفی و عرضه آن منتشر نشده است.


بیشتر بخوانید: تصاویری از پنل جلویی Galaxy A8s سامسونگ لو رفت


انتهای پیام/

پرچمدار بعدی سامسونگ با نمایشگر 6.7 اینچی و شش دوربین تولید می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.