هوآوی Enjoy 9 در مراسم شب گذشته آنر رونمایی شد +تصاویر

شرکت هوآوی در مراسمی که شب گذشته برای برند آنر خود برگزار کرد، گوشی Enjoy 9 را با پردازنده Snapdragon معرفی کرد.

هوآوی Enjoy 9 در مراسم شب گذشته آنر رونمایی شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی برند آنر را راه‌اندازی کرد تا با استفاده از آن بتواند گوشی‌های بیشتری را وارد بازار کند و از جمله این گوشی‌ها، گوشی‌های میان رده جهان است. هوآوی از مراسم شب گذشته آنر استفاده کرد و Enjoy 9 را به صورت رسمی معرفی کرد. Enjoy 9 یک نمونه ضعیف‌تر Enjoy 9 Plus است که در ماه اکتبر در چین معرفی شد.

هوآوی Enjoy 9 دارای یک نمایشگر 6.26 اینچی از جنس IPS LCD با رزولوشن 720 در 1520 پیکسل است. هوآوی برای این گوشی دوربینی دوگانه در نظر گرفته است. سنسور اصلی آن 13 مگاپیکسل قدرت دارد که دیافراگم آن f/1.8 است و سنسور ثانویه آن هم دارای 2 مگاپیکسل قدرت با دیافراگم f/2.4 است که در اصل یک سنسور عمق به حساب می‌آید. دوربین سلفی این گوشی هم در بریدگی قطره‌ای بالای صفحه نمایش قرار داده شده است که سنسوری 8 مگاپیکسلی دارای دیافراگم f/2.0 است.

هوآوی Enjoy 9 در مراسم شب گذشته آنر رونمایی شد +تصاویرهوآوی Enjoy 9 در مراسم شب گذشته آنر رونمایی شد +تصاویر

این گوشی‌های دارای دو نوع حافظه است. خریداران می‌توانند از میان حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی یا رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی گوشی خود را انتخاب کنند. نکته جالبی که وجود دارد این است که این گوشی دارای تراشه Snapdragon 450 به جای تراشه Kirin ساخت شرکت هوآوی است. هیچ سنسور بیومتریکی برای باز شدن قفل دستگاه در نظر گرفته نشده است و تنها از طریق اسکن چهره قفل صفحه نمایش باز خواهد شد.

خبر خوب این است که Enjoy 9 دارای یک باتری به ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت است که به این گوشی اجازه می‌دهد مدت زمان زیادی روشن بماند. این گوشی به صورت پیش فرض دارای اندروید 8.1 اورئو است و رابط کاربری آن EMUI 8.2 است.

هوآوی Enjoy 9 در مراسم شب گذشته آنر رونمایی شد +تصاویرهوآوی Enjoy 9 در مراسم شب گذشته آنر رونمایی شد +تصاویر

هوآوی Enjoy 9 با رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و بنفش عرضه خواهد شد. در حالی که هوآوی هنوز در مورد قیمت آن صحبتی به میان نیاورده، این گوشی قرار است از 12 دسامبر فروش خود را در چین آغاز کند.


بیشتر بخوانید: چین، کانادا را به دلیل دستگیری مدیر مالی هوآوی تهدید کرد


انتهای پیام/

هوآوی Enjoy 9 به صورت رسمی معرفی شد +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار