معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان از فعالیت ۴۵ مرکز نیکوکاری در استان کرمان خبر داد.

فعالیت ۴۵ مرکز نیکوکاری در استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حمید کریمیان زاده، معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی استان کرمان با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری به‌صورت محله مبنا و مسجد محور از سال ۹۲ کار خود را آغاز کرده‌اند گفت: تاکنون ۴۵ مرکز نیکوکاری در استان کرمان راه‌اندازی شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال نیز ۴۵ مرکز نیکوکاری دیگر در استان راه‌اندازی شود.

وی بابیان اینکه این مراکز نیکوکاری در هشت‌ماهه امسال ۱۳ میلیارد و ۴۸۱ میلیون تومان به نیازمندان استان خدمات ارائه داده‌اند گفت: از این میزان کمک‌ها حدود ۹ میلیارد تومان به‌صورت کالا بوده است.

کریمیان زاده هدف از راه‌اندازی مراکز نیکوکاری را واگذاری امور نیازمندان به خیران دانست و بیان کرد: یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری این است که با استفاده از ظرفیت خود مردم به سمت توانمندی اقشار نیازمند اقدام شود.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات آموزشی، مشاوره‌ای، فرهنگی در کنار خدمات حمایتی و استفاده از ظرفیت مردم و خیران در کمک به نیازمندان ازجمله برنامه‌های مراکز نیکوکاری است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به فضای هم‌افزایی میان مراکز نیکوکاری و دیگر مؤسسات خیریه فعال در محله‌ها گفت: مراکز نیکوکاری رقیب مراکز خیریه نیستند بلکه این مراکز با همکاری و تعامل با مؤسسات خیریه منابع خود را در جهت رفع مشکلات جامعه هدف به اشتراک می‌گذارند.

انتهای پیام/ح

فعالیت مراکز نیکوکاری درکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار