زنگ عاطفه‌ها امروز همزمان با سراسر کشور در سطح پنج هزار مدرسه در استان کرمان نواخته شد.

برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان زنگ عاطفه‌ها امروز با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به‌صورت نمادین در مدرسه شهید سالمی رودبار جنوب نواخته شد.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم که با حضور سرپرست آموزش‌وپرورش استان کرمان، امام‌جمعه و فرماندار رودبار جنوب و جمعی از مسئولان برگزار شد، برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها را فرصتی برای تقویت حس نوع‌دوستی و نیکوکاری در بین دانش آموزان دانست و گفت: تمام تلاش کمیته امداد بر این است که هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند و با شروع سال تحصیل دانش آموزان محروم و نیازمند نیز بتوانند بانشاط و شادی سال تحصیلی را آغاز کنند.

وی دیدار با مددجویان تحت حمایت و دلجویی از آن‌ها را یک اصل در کمیته امداد استان کرمان دانست و افزود: تمام تلاش ما بر این است که مسائل و مشکلات محرومان به‌خصوص مردم ساکن در مناطق محروم را برطرف کنیم.

صادقی در ادامه توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت و ایجاد یک درآمد پایدار برای آن‌ها را یکی از دیدگاه‌های اصلی کمیته امداد دانست و بیان کرد: هفت هزار و ۸۰۰ شغل سال گذشته توسط کمیته امداد استان کرمان ایجادشده است که بر اساس راستی آزمایی صورت گرفته توسط دستگاه‌های مربوطه ۹۰ درصد این مشاغل اصالت داشته‌اند و این موفقیت به‌واسطه تعامل و همراهی همه دستگاه‌های زیر ربط بوده است.

وی ادامه داد: به‌منظور اشتغال و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت به دنبال ایجاد دو هزار نیروگاه خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت این استان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: تقویت بنیه فرهنگی خانوار‌های تحت حمایت و کمک به امر تحصیل دانش آموزان نیازمند یکی دیگر از برنامه‌های مهم این نهاد است که به‌صورت ویژه به آن توجه می‌شود.

وی به موفقیت تحصیلی دانش آموزان نیازمند و محروم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اشاره کرد و ادامه داد: بسیاری از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در شرایط بسیار سخت تحصیل‌کرده و توانسته‌اند در مراکز علمی خوب کشور و در رشته پزشکی پذیرفته شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تأکید کرد: به دلیل اهمیت خدمات‌رسانی در مناطق محروم با هماهنگی آموزش‌وپرورش مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها امسال در مدرسه شهید سالمی رودبار جنوب نواخته شد.

انتهای پیام/ح

مرحله دوم جشن عاطفه ها در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار