به مناسبت هفته وحدت، بیش از 880 نفر از اهالی روستاهای کپرنشین شهرستان رودبارجنوب از خدمات کاروان سلامت و نیکوکاری جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سام زاده، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در راستای اجرای پروژه های داوطلبی و محرومیت زدایی در روستاهای کپر نشین و صعب العبور  بخش جازموریان در رودبار جنوب استان، کاروان سلامت و نیکوکاری مستقر شد.

وی با اعلام اینکه ارائه خدمات این کاروان در هفت روستای کپرنشین و محروم صورت گرفته است، افزود: بیش از 880 نفر از نیازمندان و محرومان روستاهای صعب العبور پیرخوشاب یک، پیرخوشاب2، طبق نمداد، گاوچهاران یک، گاوچهاران2، زیرین و چاه ابراهیم از این خدمات بهره مند شدند.

سام زاده با اشاره به خدمات و اقدامات ارائه شده در این کاروان در قالب پروژه های حمایتی، معیشتی، درمانی، بهداشت و سلامت، فرهنگی و زیستی تصریح کرد: در این کاروان پزشک، ماما، کارشناس بهداشت، جمعی از داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر به نیازمندان کمک کردند.

وی به اهدای جهیزیه به یک زوج جوان در روستای پیرخوشاب اشاره و تصریح کرد: ویزیت، آموزش تنظیم خانواده و مشاوره، توزیع دارو، وسایل و ملزومات اولیه مورد نیاز زندگی و همچنین اقلام غذایی، بهداشتی، گرمایشی، پوشاک، لوازم التحریر و ... برای استفاده به مدت چهارماه در بین خانواده های روستاهای مذکور توزیع شد.

سام زاده یادآور شد: این کاروان به مدت 2 روز با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت در اجرای پروژه های سلامت و نیکوکاری به روستاهای شهرستان رودبار جنوب خدمات ارائه داد.

وی ارزش ریالی خدمات درمانی و توزیع اقلام را یک میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

خدمات کاروان سلامت برای بیش از 880 کپرنشین جنوب کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار