مدیر کل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت:کاروان سلامت دندانپزشکی با استقرار در ریگان خدمات دندانپزشکی رایگان به شهروندان ارائه کرد.

ارائه رایگان خدمات سلامت دندانپزشکی توسط کاروان نوعدوستیرضا فلاح مدیر کل جمعیت هلال احمر استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  اظهار کرد:  کاروان سلامت متشکل از 40دندانپزشک به مدت سه روز در شهرستان ریگان خدمات رسانی انجام می دهند .

وی بیان داشت: این کاروان سلامت سیار دندانپزشکی از استان اصفهان در شهرستان ریگان مستقر شده اند که به دلیل استقبال ومحرومیت شهرستان احتمال افزایش حضور این کاروان در شهرستان وجود دارد .

مدیر کل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای کاری ما خدمات رسانی در مناطق محروم استان می باشد اظهار کرد: این کاروان بیستمین کاروان سلامت در استان می باشد که به صورت رایگان به مناطق محروم خدمات رسانی انجام داده است .

فلاح بیان داشت: امید است با اقدامات بشر دوستانه بتوانیم در جهت سلامت افراد مناطق محروم قدمهایی را برداریم

وی تصریح کرد: کاروان سلامت درمانی نیز در یک ماه گذشته در منطقه کوهشاه ریگان به شهر وندان این مناطق خدمات رسانی ارائه نمود .

نماینده شهرستانهای بم ریگان فهرج ونرماشیر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این کاروان سلامت با تقدیر از جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد :گروه خیرین دنداپزشک اصفهانی در جهت محرومیت زدایی به اهالی ریگان قدمهای موثری را برداشتند .

حبیب الله نیکزادی پناه اظهار کرد: این کاروان سلامت با تمامی تجهیزات وامکانات مناسب به اهالی شهرستان های شرقی استان خدمات رسانی خوبی را ارائه می نمایند .

وی بیان داشت این خیرین نیز در فعالیت های فرهنگی اجتماعی در مناطق محروم نیز به اهالی این مناطق فعالیتهایی را نیز انجام داده اند .

نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی از شناسایی 700بیمار صعب العلاج در مناطق محروم شهرستان های شرقی توسط خیرین خبر داد واظهار کرد شرق استان نیازمند توجه ویزه مسولین می باشد .

نیکزادی پناه از حضور خیرین سلامت دندانپزشکی اصفهان در این شهرستان تقدیر و تشکر نمود وخواستار افزایش حضور این تیم در این شهرستان شد .

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستانهای شرقی استان از جمله شهرستانهای محروم در استان می باشند توجه ویزه خیرین را می طلبد .

معاون داوطلبان سازمان جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از این کاروان سلامت اظهار کرد: تا کنون در کشور بیش از 5800کاروان سلامت راه اندازی ودر مناطق محروم خدمات رسانی ارائه نموده اند .

امیر الدین روح نوا اظهار کرد: یکی از اقدامات کاروانهای سلامت جمعیت هلال احمر کشور راه اندازی کاروان سلامت نذر اب به جهت حمایت از اهالی سسیتان وبلوچستان بود که توانستیم در این زمینه جهت معیشت مردم قدمهایی را برداریم .

وی اظهار کرد: یکی از کاروانهای سلامت بزرگ کشور کاروان دندانپزشکی توسط خیرین اصفهانی است که امروز در شهرستان ریگان استقرار واقدام به فعالیت در زمینه دهان ودندان نمود .

معاون داوطلبان سازمان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه کاروانهای سلامت هدف انها رفع محرومت وخدمات رسانی در مناطق محروم می باشد ابراز کرد: امید است با ارائه خدمات مطلوب به مناطق محروم شاهد سلامت انسانهای این مناطق باشیم .

روح نوا ابراز کرد: با اعزام کاروانهای سلامت به مناطق محروم شاهد خدمات رسانی مطلوب به اهالی این مناطق هستیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار