معاون توسعه و مشارکت های کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت:۴۲ هزار و ۱۷ حامی حمایت ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عهده‌دار هستند.

بجذب ۱۰ هزار و ۴۰۱ حامی ایتام و محسنین در کرمانه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمید کریمیان زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به‌منظور رسیدگی به فرزندان ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود، گفت: ۱۱ هزار و ۱۳۱ فرزند یتیم و ۹ هزار و ۴۹۶ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند.

وی بابیان اینکه این تعداد فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توسط ۴۲ هزار و ۱۷ حامی خیر حمایت می‌شوند، افزود: ۱۰ هزار و ۴۰۱ نفر از این حامیان در شش‌ماهه نخست امسال جذب کمیته امداد استان کرمان شده‌اند و حمایت تعدادی از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را عهده‌دار شدند.

وی ادامه داد: حامیان خیر ۱۴ میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۳۹۲ هزار تومان در شش‌ماهه نخست امسال به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند.

کریمیان زاده با اشاره به اینکه هزار و ۹۶۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد حامی هستند، گفت: امیدواریم با مشارکت خوب خیران و جذب حامی برای این فرزندان خانواده‌های نیازمند بتوانیم بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

وی به شیوه‌های پرداخت کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: به‌منظور سهولت در کار، حامیان و خیران نیکوکار می‌توانند از طریق تلفن همراه خود و با شماره‌گیری کد #۰۰۲۵*۷۴۱*، نصب اپلیکیشن سکه بر روی تلفن همراه خود، مراجعه به سایت کمیته امداد و یا از طریق خودپرداز بانک ملت کمک‌های خود را به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین تحت تکفل خود واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کرمان در ادامه به روش‌های مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین این نهاد اشاره کرد و گفت: خیران و حامیان نیکوکاری که قصد مشارکت در این طرح‌ها رادارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در محل سکونت خود، پایگاه‌های ویژه این نهاد در مناسبت‌های ملی و مذهبی، آدرس اینترنتی http://mohsenin.ir و یا از طریق تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ در این طرح‌های خیر خواهانه مشارکت کنند.

وی افزود: بسیاری از حامیان نیکوکار علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، در زمینه‌های مختلف ازجمله سبد غذایی، پوشاک، جهیزیه، درمان، تحصیل، مسکن، فرهنگی و آموزشی نیز فرزندان معنوی تحت تکفل خود را حمایت می‌کنند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار