فرماندار بروجرد گفت: ۶۸۰ نابینا و کم بینا تحت پوشش خدمات بهزیستی این شهرستان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در این جلسه رضا آریایی ظهر امروز در نشست ویژه هفته کتاب این شهرستان با محوریت روشن‎دلان بینا اظهار کرد: در حال حاضر ۶۸۰ فرد نابینا و کم بینا تحت پوشش خدمات اداره بهزیستی بروجرد قرار دارند.

وی عنوان کرد: بخشی از جامعه نابینایان بروجرد در ادارات و دستگاه‎های اجرایی این شهرستان مشغول به کار بوده و بخش دیگری نیز در بخش خصوصی و واحد‌های تولیدی در حال فعالیت هستند.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: نابینایی یا کم بینایی نقیصه‎ای نیست که موجب شود افراد از فعالیت‎های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی محروم بمانند.

آریایی با تاکید بر اینکه هرگز نابینایی و کم بینایی موجب نشده روشن‎دلان منزوی و گوشه‎گیر شده و از فعالیت‎های اجتماعی باز مانده و خود را از جامعه جدا بدانند.

وی با اشاره به خدمات انجام شده به جامعه روشندل شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: سالانه در حوزه بهسازی معابر اقدامات موثری از طریق شهرداری و دیگر ادارات انجام می‎شود، تا تسهیلات و بستر‌های اولیه و ابتدایی برای رفاه حال روشن‎دلان فراهم و مهیا شود.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: ادارات و دستگاه‎های اجرایی مسئول و مرتبط می‎کوشند با ارائه خدمات به نابینایان شرایطی فراهم کنند که زمینه برای حضور آنان در جامعه و فعالیت‎های کاری و اجتماعی‎شان مهیا شود.

انتهای پیام/د

۶۸۰ نابینا و کم‎بینای تحت پوشش خدمات بهزیستی 

برچسب ها: بهزیستی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.