استاندار تهران گفت: چرخه تولید نباید متوقف شود، چراکه کشور‌هایی همچون آمریکا در پی توقف چرخه تولید داخلی ایران هستند.

چرخه تولید داخلی نباید متوقف شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران در پایان جلسه نشست بانوان فعال حوزه اقتصادی که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: هیچ‌زمانی کار را برای خود کار انجام ندهید، بلکه کار را برای سود حاصل از آن انجام دهید.

وی با بیان اینکه اقتصادی بودن فعالیت‌ها و بازار فروش کالاها از جمله موضوعات مهمی است که باید به آن‌ها توجه شود، افزود: خوشبختانه امروزه برای فعالیت‌های اقتصادی از فضای مجازی و تکنولوژی روز استفاده می‌شود.

استاندار تهران با بیان اینکه باید نسل امروز خود را به علم روز تجهیز کند، گفت: باید از هر اقدامی که قیمت تمام شده کالاها را افزایش می‌دهد جلوگیری به عمل آید و باید قیمت تمام شده کالاها را کاهش و کیفیت آن‌ها را افزایش دهیم.

مقیمی تصریح کرد: چرخه تولید نباید متوقف شود، چراکه کشور‌هایی همچون آمریکا در پی توقف چرخه تولید داخلی ایران هستند و نباید اجازه دهیم که این کشور‌ها به اهداف خود برسند.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی با کمک مردم باید چرخه تولید را توسعه دهند و این توسعه به نوعی یک جهاد است.

استاندار تهران گفت: امروز کشور در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، لذا با افزایش علم و دانش و توجه به بازار‌های داخلی و خارجی می‌توانیم از این جنگ پیروز خارج شویم.

مقیمی گفت: اگر کار‌ها در زمان خود انجام‌ نشوند، مدیون می‌شویم.

استاندار تهران ادامه داد: به مشاغل خرد کم توجهی شده است و باید آن را جبران کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار