عضو شورای شهر تهران با اشاره به فوت کارگر افغانستانی که بدون داشتن مجوز اشتغال در شهرداری به کار گرفته شده بود، گفت: ضروری است که شهردار با اینگونه شرکت‌ها برخورد کند.

لزوم برخورد شهردار تهران با پیمانکاران متخلفبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در نود و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود، با اشاره به جان باختن یکی از مأموران پارکبان شهرداری تهران در حین انجام وظیفه، به شهردار تهران تذکر داد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ساعت 5:30 روز سه‌شنبه (اول آبان ماه)یکی از کارگران ناحیه 3 منطقه 2 شهرداری تهران در مسیر بزرگراه چمران در حین انجام نظافت خیابان مورد اصابت یک خودرو قرار می‌گیرد و جان خود را از دست می‌دهد، گفت: ضمن عرض تسلیت متذکر می‌شوم که به موجب گزارش مرکز راهور این فرد در حین انجام وظیفه از علائم هشدار دهنده برخوردار نبوده است.

وی افزود: شهردار تهران باید دلایل استفاده از عدم برخورداری این شخص از علائم هشدار دهنده را بررسی و با متخلفان برخورد کند.

حبیب‌زاده با بیان اینکه شخص فوت شده از اتباع کشور افغانستان بوده که بدون داشتن مجوز توسط شرکت پیمانکار بکار گرفته شده بود، گفت: طبق مقررات شهردار باید با اینگونه شرکت‌های پیمانکاری برخورد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار