فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس با ایمان و عشق به زائران اربعین خدمت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت : به منظور تأمین هرچه بهتر نظم و امنیت و خدمات رسانی در بازه سفرمعنوی اربعین، اقدامات متعدد و گسترده‌ای از نقطه صفر مرزی تا زمان خروج زائران از کشور برنامه ریزی و انجام شده است.

وی افزود: در خصوص تدارکات و نحوه پذیرایی از زوار و تسهیل شرایط اسکان، تردد، ایمنی و بهداشت برادران و خواهران دینی که از کشور‌های همسایه وارد استان می‌شوند جلسات متعددی برگزار شد و یگان‌های مختلف انتظامی این فرماندهی همه دست بکار شدند تا خدمات رسانی به زائران به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در خصوص انجام تبلیغات محیطی و میدانی، هدایت‌های انتظامی، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و تأمین امکانات رفاهی و زیرساخت‌های ارتباطی کار‌های خوبی انجام شد.

وی گفت: به منظور تسهیل پذیرش زائران تعداد ۸ گیت در نظر گرفته شده بود که به ۱۸ گیت افزایش داده شدند.

سردار قنبری ابراز کرد: اجرای پروژه فیبرنوری برای برقراری هرچه بهتر ارتباط و همچنین پایش زنده تصویری و دسترسی به شبکه امین و سایر شبکه‌های ناجا از جمله دیگر اقداماتی است که با تلاش جهادی و شبانه روزی واحد‌های مهندسی، فاوا و ... در مرز میرجاوه انجام شدند.

این مقام مسئول اظهار کرد: تأمین روشنایی، آب و پذیرایی، پتو و ملحفه و سایر خدمات و امکانات لازم در موکب‌ها از جمله مواردی است که در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: تمام سعی ما این است که در کنار این خدمات رسانی‌ها از اسراف و تبذیر جلوگیری و مسایل و موازین شرعی به صورت کامل رعایت شود.

سردار قنبری ادامه داد: همه این کار‌ها برای رضای خدا و ترویج حرکت سرخ آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام انجام می‌شود و هرجا حرکتی انجام می‌شود برکت نیز به همراهش می‌آید و خداوند متعال را شاکریم که این برنامه علیرغم همه تبلیغات دشمنان کوردل رونق زیادی گرفت و سال به سال بر شکوه آن افزوده می‌شود.

وی یادآور شد: کارکنان فرماندهی استان و خانواده‌های محترمشان برای برپایی موکب و خدمات رسانی به زائران داوطلبانه و خودجوش زحمت می‌کشند و به برکت توجه امام حسین (ع) و لطفی که به شیعیان و مریدان خود دارند کار‌ها به خوبی پیش می‌رود.

سردار قنبری بیان کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی بین همه نیرو‌های اجرایی و مردم وجود داردو مسابقه زیبایی برای خدمت رسانی به میهمانان سیدالشهدا (ع) وجود دارد که شیرینی کاررا مضاعف کرده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: همه با عزم راسخ و تمام توان درصدد هستیم که به بهترین شکل ممکن از زائران حسینی پذیرایی و امنیت و آرامش آن‌ها را در این سفر معنوی تأمین کنیم تا انشالله مقبول درگاه حق افتد.

انتهای پیام/پ

اجتماع بزرگ زوار اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار