امام‌جمعه هامون گفت: برای انتقام خون سید مقاومت همه آزادی خوان عالم به میدان می‌آیند و نابودی اسرائیل را محیا می‌کنند و مردم، جهان را خالی از اسرائیل و حامیانشان ببیند و امنیت به امت اسلام و همه عالم برگردد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم گزمه بیان کرد: شهادت سید حسن نصرالله را به مقام معظم رهبری امت اسلام و آزادی‌خواهان عالم تبریک و تسلیت عرض می‌کنم؛ این جنایت بزرگ توسط رژیم جعلی اسرائیل با همراهی و همکاری آمریکا جنایت‌کار شکل گرفت.
 
 وی افزود: دشمنان بشریت امت اسلام و جبهه مقاومت فکر می‌کنند که با شهادت فرماندهان جبهه مقاومت می‌توانند راه را برای جنایات خود آسان کنند و جبهه مقاومت را تسلیم خودشان کنند؛ تاریخ بیانگر این بوده است و برای جایگزین‌کردن شهدا و فرماندهان فردی قوی‌تر و توانمند انتخاب شده است.
 
 امام‌جمعه هامون تصریح کرد: ازدست‌دادن شهید حسن نصرالله غم بزرگی برای امت اسلام و مجاهدان است و این سنت الهی است کسی که در راه خدا جهاد کند شهادت نصیب او می‌شود و خداوند دین را تعطیل نمی‌کند و افرادی را برای حمایت از دین مأمور می‌کند و خداوند متعال مجاهدان در راه خودش را یاری می‌کند قدرت دشمن به امکانات و تجهیزات آنهاست قدرت ما خداوند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار