جانشین سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات وعده صادق ۲ که با همکاری نیروهای مسلح و سپاه پاسداران بود باعث خوشحالی ۹۹ درصد از مردم آزادی‌خواه جهان شد و ضربه شصتی به یاوگوی اسرائیل بود.

حجت‌الاسلام سعید جان آبادی در خصوص حمایت حزب‌الله و مردم لبنان از همه ادیان و مذاهب که یک نگاه تمدنی دارند و نگاهی که جبهه مقاومت در پیش گرفته از بسیاری از مواردی که باعث اختلاف بین شیعه و سنی و مذاهب مختلف بوده، عبور کرده است؛ بیان کرد: در بین جبهه مقاومت حرف دین اسلام و مسلمان و نه شریعت و مذهب خاصی است.
 
وی با بیان اینکه در کل جبهه مقاومت همچنان در حال کوشش هستند که این نگرش و نگاه را در تمام جهان‌گسترش دهند و قائم به شخص و فرد خاصی هم نیست؛ افزود: این یک ایدئولوژی، یک اندیشه و یک تز فکری است که جریان و جبهه مقاومت در پی آن است تا اتحاد بین فرق و ادیان مختلف را در کنار هم داشته باشد و در مسیر الا الله و طرق الا الله قدم بر دارد.
 
 جانشین سازمان تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: لذا اگر یک مسلمان اهل سنتی در یک منطقهٔ از فلسطین و غزه به شهادت می‌رسد؛ آن برادر شیعی در کشور لبنان، یمن، ایران و یا عراق از این واقعه احساس درد آن مسلمان اهل‌سنت را می‌چشد و از این واقعه ناراحت می‌شود و در پی این اقدامات همه مسلمانان حرکت و اتحاد دارند.
 
 وی در این راستا شهید سید حسن نصرالله که دبیرکل حزب‌الله و یکی از رهبران جبهه مقاومت بود تمام تلاش خود را داشت تا این اتحاد بین مسلمانان ایجاد شود؛ ادامه داد: نگاه شهید سید حسن نصرالله یک نگاه ظاهری نبود این احساس نگاه را در باطن و وجود خود داشتند که ما نباید بگذاریم که در منطقه به شخص یا اشخاصی و یا مسلمانانی اهل‌سنت ما حتی آسیب وارد شود؛ به همین دلیل می‌بینیم که دبیرکل حزب‌الله که یک‌عالم شیعه باتقوا، مدبر، خلاق و مجاهدی بودند؛ زمانی که یکی از برادران اهل‌تسنن در غزه یا فلسطین به شهادت می‌رسیدند؛ حس انسان‌دوستانه ایشان برانگیخته می‌شود و از آن برادر اهل‌سنت حمایت و دفاع می‌کرد.
 
جان آبادی عنوان کرد: این یک ایدئولوژی است که باید ما تمام فرقه‌ها را در کنار هم داشته باشیم و با هم متحد باشیم تا به هدف نهایی یعنی طرق الا الله برسیم.
 
 جانشین سازمان تبلیغات اسلامی استان در خصوص حمله موشکی که جمهوری اسلامی به نام وعده صادق دو به رژیم صهیونیستی داشته‌اند باید یک مقدمه را باید بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی مکرر در پی آن است که بی‌وقفه به جبهه مقاومت و جمیع مسلمان‌های دنیا آسیب بزند که در رأس این مسلمانان برادران کشور فلسطین و غزه و لبنان و جبهه حزب‌الله هستند.
 
 وی با اشاره به اینکه برای این رژیم کودکش فرقی هم نمی‌کند که به کدام کشور مسلمان حمله کنند و هدف آنها تنها آسیب‌زدن به مسلمانان و جبهه مقاومت است؛ تشریح کرد: در جریان شهادت شهید اسماعیل هنیه که رژیم صهیونیسمی باعث آن بود؛ تمام مقامات امریکا ادعا بر این داشتند که هیچ اقدامی نکنیم و می‌گفتند ما برنامه را طوری تنظیم می‌کنیم که به صلح و سازش ختم شود که جمهوری اسلامی تلافی نکند.
 
 جان آبادی خاطرنشان کرد: کاری که نیروهای سپاه به همکاری نیروهای مسلح کشور در وعده صادق دو انجام داد به جرات می‌توان گفت باعث خوشحالی و شادی ۹۹ درصد جمعیت این عالم شد اگر از نظر حقوقی هم بررسی کنیم می‌بینیم که رژیم اسرائیل به هیچ حقوق بین‌المللی پایبند نیست و به‌راحتی در کشورهای مختلف ترور انجام می‌دهند و قائل به قوانین بین‌المللی نیستند.

وی در پایان گفت: به همین دلیل باید با این رژیم جنایت‌کار مثل خودشان برخورد کرد و این عملیات اخیر نیروی سپاه یک‌ضرب شصت بسیار خوبی به اسرائیل نشان داد؛ با توکل بر خدا جبهه مقاومت و انقلاب زیر سایه امام‌زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) باشد و رهبری معظم با درایت و رهبری حکیمانه‌ای که دارد از جبهه مقاومت تا پیروزی جبهه حق و نابودی رزیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی کند.

برچسب ها: وعده صادق ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار