سرپرست دانشگاه زابل گفت: مهم‌ترین پیام اقامه نمازجمعه به امامت مقام معظم رهبری اوج اقتدار، بیداری و بصیرت ملت ایران بود.

محمد رکوعی  بیان کرد: به نوبه خودم از اقدام شجاعانه و غرورآفرین سپاه مقتدر پاسداران و نیرو‌های مسلح بابت پاسخ کوبنده وعده صادق دو به جنایات و وحشی‌گری‌های رژیم غاصب صهیونیستی عمیقاً سپاسگزاری می‌کنم؛ چرا که افتخار بزرگی آفریدند.
 
 وی افزود: اقامه نمازجمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری یعنی اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مجاهد ما در میدان، و رهبر مقتدرمان در مقام فرماندهی حاضر هستند و تمام خیال‌ها و خواب‌های دشمن را بدون تعبیر خواهند کرد.
 
 رکوعی ادامه داد: درحالی‌که پس از جنایات اخیر این رژیم در به‌شهادت‌رساندن و ترور فرماندهان حزب‌الله به‌خصوص سید مقاومت سید حسن نصرالله عزیز موجی از احساس غرور و شادی کاذب در جبهه دشمن صهیونیستی ایجاد شده بود و تصور ناامیدی و تضعیف روحیه در بین نیرو‌های حزب‌الله به وجود آمده بود، مثل همیشه حضور مقتدرانه و مدبرانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در نمازجمعه و ایراد خطبه در مقابل نگاه مردم و دوربین صد‌ها خبرنگار بین‌المللی مهم‌ترین پیام را به دنیا مخابره کرد و آن اقتدار، بیداری، آمادگی و وحدت امت اسلام در مبارزه با دشمن مشترک صهیونیستی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار