چاه گازی دریایی «تمار» پس از عادی شدن اوضاع و اعلام آتش بس میان گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی بار دیگر فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش و با آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و پاسخ راکتی و موشکی مقاومت، فعالیت چاه گازی دریایی «تمار» متوقف شد.

سکوی گازی تمار، در ۲۵ کیلومتری ساحل شهر اشغالی اسدود در جنوب سرزمین‌های اشغالی قرار دارد و چندی پیش نیز شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تلاش کرده تا این سکو را بوسیله زیردریایی‌های بدون سرنشین هدف حمله قرار دهد.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز طی گزارشی خبر داده بود که حماس ده‌ها موشک به سوی چاه‌های گازی رژیم صهیونیستی در دریا شلیک کرده است و حال با اتمام درگیری‌ها میان گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی و برقرار آتش بس میان دو طرف، شرکت آمریکایی «شورون» از دستور آغاز مجدد فعالیت چاه گازی دریایی «تمار» از سوی وزارت انرژی رژیم صهیونیستی خبر داده است.

شرکت آمریکایی «شورون» عملیات اجرایی این سکوی گازی را بر عهده دارد و طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که تولید این چاه گازی از سر گرفته خواهد شد.

آتش بس در غزه با واسطه مصر پس از یازده روز حملات تل‌آویو به این منطقه و درگیری بین گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، از بامداد روز جمعه برقرار شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار