ویوو V9 Pro گوشی انحصاری آمازون خواهد بود

خبرهای جدید از شرکت ویوو نشان می‌دهند که V9 Pro قرار است در تاریخ 26 سپتامبر و فقط به صورت انحصاری در سایت آمازون به فروش برسد.

ویوو V9 Pro گوشی انحصاری آمازون خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی ویوو در ماه ژوئن اسمارت‌فون V9 را با حافظه رم 6 گیگابایتی برای بازار اندونزی تولید و معرفی کرد. این گوشی در ابتدا دارای چیپست پردازنده Snapdragon 626 بود اما کمی بعد رم این دستگاه کمی سریعتر شد و چیپست آن به پردازنده سریعتر Snapdragon 660 تغییر کرد و حالا قصد عزیمت به خارج از اندونزی گرفته است.

کمپانی ویوو قصد دارد این گوشی را به خارج از اندونزی صادر کند و کشور هند به عنوان اولین مقصد برای آن در نظر گرفته شده است اما نام این گوشی تغییر کوچکی خواهد پذیرفت. گوشی هوشمند ویوو قرار است در بازار هند با نام V9 Pro شناخته شود. V9 Pro روز چهارشنبه و به صورت انحصاری توسط سایت آمازون به فروش خواهد رسید. قیمت این گوشی هم در همین روز مشخص خواهد شد.

V9 دارای 6 گیگابایت حافظه رم است. تغییری که نسبت به نسخه Vanilla خود دارد در دوربین آن است که گفته می‌شود دوربین دوگانه پشتی این گوشی دارای دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی است. دوربین 13 مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی است و دوربین 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق به کار گرفته شده است. دوربین سلفی این گوشی هم 12 مگاپیکسل قدرت دارد که نسبت به نسخه V9 معمولی بسیار کمتر به نظر می‌رسد. V9 معمولی معرفی شده در اندونزی دارای دو دوربین پشتی 16 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی بود.

گفته می‌شود، نمونه‌های قبلی V9 دارای تنوع رنگی طلایی، آبی، قرمز و مشکی بودند و V9 Pro هم در همین تنوع رنگی عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود قیمت این گوشی هم با توجه به صادر شدن آن از اندونزی به هند بین 315 تا 360 دلار باشد.

در ادامه تصاویر تبلیغاتی V9 Pro را که در بازار هند به فروش خواهد رسید، مشاهده می‌کنید.

ویوو V9 Pro گوشی انحصاری آمازون خواهد بود

ویوو V9 Pro گوشی انحصاری آمازون خواهد بود

ویوو V9 Pro گوشی انحصاری آمازون خواهد بود


بیشتر بخوانید: مشخصات کلیدی Galaxy A9 Pro 2018 سامسونگ لو رفت


انتهای پیام/

V9 Pro در تاریخ 26 سپتامبر به فروش خواهد رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار