لنوو یک گوشی با دوربین بیرون جهنده تولید خواهد کرد

ویدئوی جدید به اشتراک گذاشته شده از لنوو نشان می‌دهد که این شرکت در صدد تولید گوشی با دوربین پریسکوپی بیرون جهنده است.

لنوو یک گوشی با دوربین بیرون جهنده تولید خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر روزه لیست گوشی‌هایی که با دوربین دارای مکانیزم بیرون جهندگی تولید می‌شوند، بزرگ و بزرگتر می‌شود. داستان دوربین‌های بیرون جخنده با تولید vivo NEX توسط کمپانی ویوو و Find X، محصول شرکت اوپو آغاز شد و حالا در این بین می‌شنویم که شرکت هوآوی با تولید Honor Magic 2 و شیائومی با تولید Mi Max 3 قرار است وارد عرصه رقابت با گوشی‌هایی شوند که دوربین آن‌ها بیرون می‌جهد.

به نظر می‌رسد، لنوو هم با موج عظیم حرکت به سمت دوربین‌های پریسکوپی بیرون جهنده در گوشی‌های هوشمند تحت تأثیر قرار گرفته و می‌خواهد اسمارت‌فونی با این قابلیت تولید کند. معاون شرکت لنوو ویدئویی جدید در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است که یک گوشی از این شرکت را با حاشیه بسیار باریک و دوربین بیرون جهنده مانند Find X نشان می‌دهد که هنوز معرفی نشده است. علاوه بر این گوشی جدیدلنوو دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خواهد بود؛ قابلیتی که Find X از آن محروم بود.

گفتنی است، همزمان با انتشار این ویدئو از محصول جدید لنوو، هیچ اطلاعات دیگری درباره آن منتشر نشده است پس هنوز باید منتظر این شرکت باشیم تا محصول نهایی خود را معرفی کند.

انتهای پیام/

لنوو به جرگه تولیدکنندگان تلفن همراه با دوربین بیرون جهنده پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار