ساعت هوشمند جدید لنوو از فردا روانه بازار می‌شود

لنوو با انتشار پوستر جدیدی خبر از آغاز فروش ساعت‌های هوشمند خود به نام Watch X Plus داد.

ساعت هوشمند جدید لنوو از فردا روانه بازار می‌شود +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه ژوئن بود که ساعت هوشمند لنوو به نام Watch X با قیمتی حدود 44 دلار روانه بازار شد اما امروز این کمپانی اعلام کرد که نسخه کمی گرانتر و تواناتر این ساعت هوشمند با مدل Watch X Plus به بازار خواهد آمد.

Watch X Plus با بندهایی در دو رنگ مشکی و نقره‌ای تولید می‌شود. صفحه نمایش این ساعت هوشمند از جنس OLED است و عقربه‌های آن درخشان است و صفحه آن با شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود محافظت می‌شود. بدنه این ساعت هم از جنس آلومینیوم ساخته شده است. روی این ساعت سنسورهایی از جمله ژیروسکوپ، بارومتر، قطب‌نما، ضربان قلب و فشار خون تعبیه شده است.

قدرت این دستگاه با باتری 600 میلی‌آمپری تأمین می‌شود و قادر خواهد بود تا دستگاه را تا 45 روز در حالت استندبای روشن نگه دارد - درست مانند Watch X. دیگر توانایی این دستگاه این است که تا عمق 80 متری زیر آب کار می‌کند.

قیمت این گجت پوشیدنی 58 دلار تخمین زده شده است و بر اساس پوستری که لنوو از آن منتشر کرده، قرار است از فردا به فروش برسد. شرکت لنوو در کنار این ساعت از بندهای چرمی Watch X و Watch X Plus هم رونمایی کرد که آن‌ها را با قیمت 48 و 63 دلار خواهد فروخت.

ساعت هوشمند جدید لنوو از فردا روانه بازار می‌شود +عکس

ساعت هوشمند جدید لنوو از فردا روانه بازار می‌شود +عکس

انتهای پیام/

معرفی ساعت هوشمند جدید لنوو +تصاویر

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار